- Z n ö v i t

Alla inlägg under januari 2010

Av Znövit - 17 januari 2010 14:51


Tar dagen precis som den kommer

Och tackar aldrig nej till eventuella äventyr

Du säger öl

Jag säger ge mej 20 minuter, ska bara kladda på lite ögonbryn så är jag där


Grattis till Mimmi och Tujen

Som äntligen fick sin bebis igår

Om några år skall jag lära honom allt jag kan

Och tänka tillbaks på idag med ett snett leende

Och minnas coola dagars magi


Med sminket utkletat på kinden

Och dålig andedräkt

Stapplar jag mej hem genom staden på söndag eftermiddagen

Och vet att jag har livet

Precis där jag vill ha det


Lever som en rockstar


Fred.

Av Znövit - 13 januari 2010 20:11


Känns som att jag bara kastar pengar omkring mej just nu! Summorna vill jag inte tala om men de har lagts på bra saker; möbler, TV, resa till Skottland och idag köpte jag en NY MOBIL <3 (Sony Ericsson Aino U10i).

Och skrivit upp mej på abonemang (trodde jag aldrig att jag skulle göra). Så nu skall det och TVlisenc börja betalas, ja jädrar!


Idag började skolan igen (egentligen igår men då var jag sjuk) och jag är nog ganska åkej med det. Man kan minst säga att jag tagit vara på lovet! 4 nyktra dagar på över tre veckor damnit, men fan så kul jag haft. Flyttat, köpt grejer, träffat värsta killen och tillochmed varit i Dalarna och hälsat på, om en bara för en dag.

Dock så fick jag idag ännu en gång en smäll i ansiktet av skolångest och känner att jag bara inte klarar av det, lika bra att skita i och leva som diskare för resten av mitt liv. Jag klarar verkligen inte av, jag förstår inte hur vanliga dödliga kan göra det!

Jag fortsätter kämpa för att ta vara på dagen, det är det jag behöver fokusera på, sen får framtiden komma som den ter sej helt enkelt.


Hoppas ni mår fint!


Peace!

Av Znövit - 8 januari 2010 17:08


Huu-jedamig vad jag känner hur vuxenpoängen bara sköljer över mej just nu !

Har ju köpt mej en ny platt-TV nu va, (jorå, betala TV licens ska man börja göra också) och idag införskaffade jag massa sladdar som ska göra så att jag kan kolla på film genom datorn och grejer, så sammtidigt som jag kämpade med att fatta hur de skulle sitta så lagade jag mej min första egna lasagne (note to self till nästa gång; tålamod och inte så mycket kryddor) och superstädade lägenheten inför en liten "inflyttningsfest" jag ska ha ikväll.


Tre vuxenstuffs at same time, gosh! Fick ihop sladdarna, fick till en asagod lasagne (tillsammans med asamycket sallad och knäckebröd) och en städad lägenhet.


Ser fram emot att få visa nya lägenheten för vännerna ikväll!


Peace !

Av Znövit - 7 januari 2010 03:28


Just nu känns livet bara så underbart jävla bra !

Jag älskar att må såhär, mina bra perioder, när jag bara är glad och älskar allt och har kul hela tiden och känner mej odödlig. Jag glömmer helt bort hur det är att må dåligt, och förstår inte hur jag någonsin kan ha varit deprimerad.

När jag mår dåligt är det tvärtom, jag glömmer bort hur det är att må bra, tror att jag aldrig någonsin kommervara glad igen och ser inte ljuset Jonathan.


Jag får helt enkelt ta vara på braperioderna, på just nu.


Peace !

Av Znövit - 5 januari 2010 13:24


Eftersom att jag är så sjukt gladidag så blir det bara en NAJSLISTA!


NAJS:

- Igår köpte jag mej en ny TV, 32" HD TV, naaajs!

- Börjar få bukt på nya lägenheten och stormtriivs!

- Idag får jag en micro också.

- Om en månad åker jag och TBFIEH till SKOTTLAND och hälsar på en kille.

- Det är sol ute nu och det är första gången jag fått sol på mej på flera veckor !

- Snart skall jag fika med rispaketet !

- 2010 kommer bli året af awesomness !


Peace !

Ovido - Quiz & Flashcards