- Z n ö v i t

Alla inlägg under juni 2010

Av Znövit - 28 juni 2010 13:08


Grym svensk midsommar och grymma små grodor, grym lugn helg på landet och grym hemkomst med grymma vänner och grym öl, grym bakfylla och nu ska jag kila till grymma systemet, möta upp grymma Jack på stationen, sätta oss på grymma tåget och det kommer bli en grym vecka på peace and love!

Hitta mej om ni är där, jag är hon i grym lila sparkdräkt!


Peace! And love!

Av Znövit - 24 juni 2010 13:46


Blev en minst sagt trevlig dag igår, bortsett från att det kom biggest jävla monstermoln precis när jag och Andrea skulle sola, kuul!

Lasse tyckte att jag skulle fira riktig midsommar, så jag spontanåker med honom ut på landet för att se hur det går till. Spännande!


Peace!

<3

Av Znövit - 23 juni 2010 13:00


Travie McCoy alltså <3 biggest crush ever. Dör lite.


Snart kommer Andrea hit, vi har soldejt, sen ska jag fika med Peter och ikväll ska jag grilla med Lasse. Ser ut att bli en grym dag!

Som de flesta dagar är just nu, lite sol, pepp och bra människor gör mycket. På måndag drar jag till Peace and Love, sjuukt pepp! Ska ju jobba juor i öltältet, men är jour på natten på mina pass så kommer inte missa något jag vill se vilket känns skitbra. Tycker dock synd om vänner som kommer missa sina band för att de måste jobba! 


Nä, äta lite och tagga inför några timmars sola!


Peace!

Av Znövit - 20 juni 2010 21:31


Kom precis hem efter de fyra bästa dagarna i mitt liv, galet så sjukt kul vi har haft. Funderer på att åka tillbaks senare i sommar men rädd för att det inte kommer bli lika magiskt då och vill inte förstöra min underbara bild av Göteborg nu.. Fårse!

Nu; ut och dricka öl, ses på Skeppet!


Peace!

Av Znövit - 20 juni 2010 12:03


FAN VAD GÖTT ALLT E!

Fast om några timmar är det dags att åka hem, vill inte! Jag vill stannastannastanna!


Peace.

Av Znövit - 19 juni 2010 19:42


Sjult bakis idag, jävlar vad med shots det blev igår. Var på något ställe som heter Valand, Paulina jobbar där och är VIP och bjöd på hur mycket shots som hellst. Sen avslöjade hon idag att hon inte dricker dom själv? Haha! Dagens bästa är Jack, som kom hem för några timmar sen efter att ha varit borta hela natten, aspackad var han för han hade suttit utanför Metaltown och druckit. Han somnade på toagolvet, med byxorna halvt nere och vält hela tvättställningen. Ska bli kul när han vaknar. Vi lyckades få honom till sängen iallafall.


Jag har så jävla kul, och jag mår så jävla bra, önskar jag kunde stanna kvar här och aldrig åka tillbaka till Uppsala och vardagen.


Peace.

Av Znövit - 16 juni 2010 10:13


NU JÄVLAR GÅT TÅGET SNART AAAAHAAAHAHAH! Faan vad taggad jag äääär! Morgondagen kommer bli den bästa i mitt liv, jag kommer stå i publiken till Rise Against i Göteborg med en av min absolut bästa vänner i hela världen! JAG KAN INTE FATTA LIKSOM!


Peace!

Av Znövit - 15 juni 2010 15:16

 NU HAR DET BÖRJAT, SOMMAREN OCH ÄVENTYREN! Synd bara att solen inte fattat det än!

I lördags kom det två bilar med vänner från Dalarna för att gå på grönan, var där tills det stängde och sen åkte jag med dom upp, men vi körde vilse ett par gånger och sen började ena motorn nästan koka så fick stå stilla fett länge och ah, galet, vi kom fram klockan fem på natten iallafall och jävlar vad vi satt och garva i bilen! Sen var det dop i söndags till lilla Arvid, Mimmi och Tujens son, så jäkla söt dendär.

Sen Lillebrors skolasvlutning igår! Tillbaks till Uppsala idag, nu ska jag snart rakpermanenta Matildas hår, sen ska jag packa, duscha och ta en öl med Ankel och IMORGON ÅKER JAG OCH JACK TILL GÖTEBORG OCH GÅR PÅ WEST COAST RIOT!  HEEELL YEAH!!!!!



Peaace!!!

Ovido - Quiz & Flashcards