- Z n ö v i t

Alla inlägg under juni 2010

Av Znövit - 11 juni 2010 16:13

 


Whitetrash beautiful.

Av Znövit - 10 juni 2010 23:03


Kirrat hårförlänging idag, Matilda som kämpat i timmar sen en brud vid namn Ämma som lippte det. Sen suttit med Jack och lite folk vid en fotbollsplan och druckit folle och snart ska jag till Jack och kika film och äta chips. Bra dag.


Peace!

Av Znövit - 9 juni 2010 22:00


Znövit har finbesök av Linus som jag inte träffat på typ tusen år! Han städar åt mej just nu, det är bra fint tycker jag, för jag höll på bli lite självmordsbenägen över hur stökigt jag haft det sista tiden. Tur att man har Linus som är bäst.


 

<3<3<3<3


Peace!

Av Znövit - 9 juni 2010 18:33


Fuullspäckat schema närmsta veckorna, ska till Stockholm och grönan, Dalarna och gå på dop och Lillebrors skolavslutning, hemma en dag sen åker vi till Götebrog och festival och sen hemm en vecka innan vi drar till Peace and love. Så jävla najs! Sen har jag bestämt mej för att jag dissar medeltidsveckan i år, det vill säga att jag har pengar och fem veckor att inte göra något på, så ska hitta på något bra att pyssla med där. En sista miuten igen hade inte varit fel. Nån som är på att göra något? Kompis i Sverige som vill ha besök? Weekend i London kanske? Nåot måste göras!


Köpte en ny grym väska idag, har tänkt att jag skulel vilja ha en keps eller tshirt med märket på, så hittar jag en aastuff väska!

 


Peace!

Av Znövit - 9 juni 2010 04:33


Klockan är halvfem och jag vätar på min hemleverans med donkenmat och cigg. Matilda är där nu och kommer hit snart, hoppas jagl Partykväll, igen.


Fått typ fem klagomål på att jag  inte uppdaterat på ett tag och känner att jag måste tillfredställa de fem troga läsare jag har.


Liver är fortfarande grymt och jag är mest full och glad just nu!


Peace!

Yes

Av Znövit - 7 juni 2010 19:19


I fredags tog jag studenten.


Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards