- Z n ö v i t

Alla inlägg under maj 2009

Av Znövit - 31 maj 2009 20:24


Nu sitter jag på tåget hem. Varit en riiktigt bra helg, allt har varit suerlyckat och jag har umgåtts med bästaste människorna. Och lillebrors konfirmation var bra, efter allt ståhej så drog vi ut och åkte litep å hans longborad och nu bara MÅSTE jag ha en!

Men sånt har jag inte råd med nu.

Helgens fail var ju kameran, är verkligen helt försört ledsen över den. Det var en dyr jävel, och den användes flitigt. Och skulle ha använts flitigare i sommar, men nej nej, inte det. Helvetesjävlapiss!


Aja, får se om jag köper en skitjävel för en skitbillig penning. Men jag vill inte ha en skitjävel. Men jag har inte råd med en brajävel.


Peace!

Av Znövit - 30 maj 2009 12:30


Datorn följde med och tur det för Mimmin hade ingen hemma just nu.


Haft fet bra hittils, igår var vi ute och festa arslena av oss på Borlänges coolaste inneställe Flamingo.

Vi RÖJDE stället med de coolaste dansstegen världen någonsin skådat! (det var mest hoppande och luftjuck, riktigt hett må jag säga)


Men kvällen slutade med att jag upptäckte att min kamera var borta. Jag antar att någon fiskat upp den när jag hade den över axeln när vi vart ute och rökte. Så nu hatar jag Borlänge bor, helvetes jävla PISS skit vad sur jag är! JAG VILL HA MIN KAMERA!


Nu ska jag iaf åka till staden och bli upphämtad av farmor som skall köra mej till helevetesbyn där lillebror konfirmerar sej, great!

Lär ju inte bli några kort tagna, bah.


Peace!

Av Znövit - 29 maj 2009 11:01


Idag fyller storebror år.

Ingen vet vart han är eller hur vi ska kunna få tag på honom. 



Om ca en timme går mitt tåg till Dalarna, here i come!

Saknar min kära lillebror som in i tusan, nu har jag inte kunnat träffa snorungen på flera månader.


Jag ska ju jobba på Peace and Love, och inte förns idag kollade jag upp banden och såg att Blindside ska spela! Faan vad jag måste se dom, jag kanrkade dom för några år sedan!

Så nu är jag nostalgisk och spelar dem för full rulle och gastar med i de texter jag minns. Awsomness.


Funderar på om jag ska ta med mej datan?

Tror jag gör det.


Peace!

Av Znövit - 28 maj 2009 20:38


Ah, och så håller jag på tvätta va, och sen har jag plötsligt skitbråttom för om en halvtimma kommer Peter och jag ska hinna byta om och blabla, så jag rusar ner i källarn och tvättstuga och ska slita ut kläderna ur torktummlarn, och vika oxå så jag slipper göra det sen, och det är svarta kläder va, och de är SKIIITVARMA så jag håller på dö typ men jag bah nej, jag är väl inte bög heller står ut *leka viking ugh* och mina händer dog lite men jag bah äh lite varma kläder harväl ingen dött av, MEN NÄSTAN FAAAN VAD ONT JAG HAR I MINA HÄNDER FORTFARANDE NU TRE TIMMAR SENARE.


Slutsummering: Lek aldrig viking och håll i skitvarma nytorktummlade kläder.

Av Znövit - 28 maj 2009 13:27


Duktig dag a la Znövit - Hoppas jag.

Planen är att tvätta, städa och plugga! Whow, the duktigness sprydlar.

Tänkte faktiskt ta en långpromenad oxå men med tanke på dagensväder så skiter jag i det. (vet inte hur nihar det i andra delar av Sverige men här i Uppsala är det pissregn)


Som belöning efter duktigheterna så skall jag äta mat med Peter, när man äter mat med Peter så får man äta precis vad man vill på stan, ooh yeah! Mumsfillibaba.


Dagens outfit:

Gråa jeans - Cheap monday

Vitt oversizelinne - Bikbok

Palestinasjal - Gratis från Linus

Favoritskorna - DVS

Svart mönstrad keps - Burton

Peacemörke - Punktshop sthlm

Av Znövit - 27 maj 2009 22:16


Nu jäklar har jag tusen saker att göra och hålla reda på!

Dock bara bra saker som att åka bort och träffa vänner och sånt, men det kommer bli tajt. Me love it!

Uppdaterar då och då när jag pallar.


På fredag bär det av till Mimmi, och jag typ *i come with gifts*



Av Znövit - 26 maj 2009 11:12


Godmorgon!


Här sitter man och dricker kaffe och petar på sovande pojkvän. Om 20 min går min buss till skolan och han har fortfarande inte tagit sej ur sängen *hopplöshetens suck* haah.


Idag är en bra dag. Jag kännere på mej.


Peace!

Av Znövit - 25 maj 2009 19:01


Nämen hur vare med självförtroendet liksom?

Jag föredrar att kalla det självinsikt istället för dåligt självförtroende.

Panik inför sommarn börjar komma, mina planer var ju att springa runt i korta shorts och kjolar och leka snygg, men kommit på att jag får fetglömma de planerna och acceptera att jag lider av fenomenet fettma. (nejtack, inga kommentarer om hur smal jag är)

Jag orkar faktiskt inte äta nyttigt all the time, än ännu mindre träna.

Jag hatar att träna.

Enda anledningen till att jag fortsätter är just för att jag försker bli lite fit sådär, men neej nej.


Aja, annars har det varit en åkejdag. Onkel K vill ha med mej på biljard och öl kväll, får se hur om jag pallar. Nu dricker jag ju inte ens öl för tillfället (på grund av kalorier, yeah) och jag hatar biljard, men jag kan väl ha trevligt ändå. Kanske.


Nu ska jag dricka kaffe. (utan socker, man måste ju tänka på vikten oxå)


The Veronicas är förresten det enda som spelas på Spotify just nu, ahmaghad <3  


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards