- Z n ö v i t

Alla inlägg under juni 2009

Av Znövit - 30 juni 2009 22:55


Det här med sommarkvällar alltså

Är ju så jävla varmt va, så hellst vill man ha balkongdörren öppen och släppa in sommarluften hela natten va, men vad tror ni det innebär för mej va?

Ahmen spindlar såklart!
FUCK SPINDLAR HEMSKA JÄVLA DJUR DÖÖÖÖ!


Aah, så jag sitter hellre inne och DÖR av värmeslag utan underbara sommarbriser i håret än att släppa in de små äcklena.

Typ som nu. Det är varmt.


Peace!  (dock inte riktat till krypjävlar)

Av Znövit - 30 juni 2009 19:49


Znövit göre igen lixom.

Shoppat lite inför Bulgarien (allt köpt på REA oxå <3)

Nya shorts, nytt linne, tre bikiniunderdelar och en överdel. Jag kommer lätt vara snyggast on the beach lixom.

*kastar sej på golvet och gör sut-ups tills jag svimmar för att försöka få till magen i sista sekund fast jag vet att det är lönlöst*


Peace!

Av Znövit - 30 juni 2009 15:01


Znövit sitter och kollar på Extreme home makeover och gråter som ett litet barn.

Åh <3

Av Znövit - 29 juni 2009 23:20


Förkyld förkyld förkyld.

Trycker i mej grönt te med honung och c-vitaminer med echinagard, yeey!


Kom hem igår, och att sitta hemma och bara ta det lugnt sådär efter en hektisk vecka är inget alternativ, så jag gick ner på stan med Pojkvän och träffa upp Micke, köpte ett pat nya shorts och satte mej sen på bryggan och tog en öl med Ankel K.

Och alltså, att kunna gå hem i korta byxor och tshirt halvelva på kvällen utan att frsya är gnh<3


Palla att alla klagar på att det är för varmt lixom, jag är en whiniare men inte ens jag klagar. Det är ju det här man tjatat efter i ett halvår nu för tusan!


Asså haha, vi kom hem igår lixom, Matilda ringer sent på kvällen och bah "Ska vi dra till Ulgarien på fredag eller?". Då hade hon hittat en billig resa det första hon gjorde när hon kom hem typ, opch jag är ju inte den som bangar så vi beställde direkt, sååå, BULGARIEN HERE WE COME!

Första gången jag åker utomland förövrigt.


Mer te.


Peace!

Av Znövit - 29 juni 2009 23:05


Blev inte många bilder tagna men lägger upp några iallafall!



 

Efter att vi kollar på Hoffmaestro & Chraa så dog jag av svett efter en helt galen publik, så jag slet av mej kläderna och använde en tshirt provosiriskt som haremsbyxor.


 Keane var lätt en av de bästa spelningarna!


 Införskaffade ett par sådanadär ascoola solbrillor oxå, loove them!


En morgon när jag vaknade så var det första jag såg denna maskros, som Matilda smugit och lagt på min väska innan hon gick och la sej :D <3


 Ja, haft feett kul iallafall, trotts ont i hela kroppen, FRAMFÖRALLT fötterna, bort-tappad röst och allt för mycket nykterhet.

Träffat massa asrolga människor, varit på sjukt bra spelningar, gassat i underbar sol och bara haft det riktigt riktigt bra.


Men nu är det fan skönt att vara hemma igen.


Peace (and love)!

Av Znövit - 29 juni 2009 15:09


Kom hem från Fred och Kärleks festen i valen i går kväll, back to normal lixom.

Känner att jag inte har lust att berätta om hela veckan nu men kul har jag haft. Och jag låter som ett mofo efter att ha tappat rösten totaaalt.


Och på fredag åker vi iväg igen, jag och Matilda!

Vi beställde en biljett till Bulgarien igår, skall bli spännande!

Nu jävlar äre somamr lixom.


Snart kommer Pojkvän tillbaks från ica med frukost som vi skall sitta på balkongen och äta och chilla i solen <3



Peace!

Av Znövit - 23 juni 2009 11:49


Packad väska - Check

Grooamt mej - Check

Städat lägenheten - Check

Fint väder - Check

Peppet - Check

Omgfg nu fucking åker vi feeling - Check


Nu smällere.

Hörs när jag kommer hem honeys!


Peace <3

Av Znövit - 22 juni 2009 16:31


Tror bestämt att detta bli Peace and Love outfiten 09


Svartvit Jacka - New Yorker

Vit bikiniöverdel - New Yorker

Svarta hotpants - New Yorker

Bästaste skorna - DVS

Burton Keps - Skitotal

Peacehalsband - Punktshop sthlm

Bambu örhängen - Glitter

Solbrillor - H&M


Festival = Kunna springa runt halvnaken och skrika JAG ÄR TJOOCK JAG ÄR TJOOCK MEN DET GÖÖR INGET FÖR DET ÄR ALLA ANDRA OXÅ WHOOO!


Imorn åker vi.

Ovido - Quiz & Flashcards