- Z n ö v i t

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Znövit - 9 juni 2009 23:15


Även denna dag slutade något spontant.


Här satt jag va, hela förmiddan med nästanångest över att inte ha något att göra på hela dan. Talade man lite med Hultan som bah, "Ahme kom hem till mej och hjälp mej städa så bjuder jag på pizza." och jag typ jomen varför inte, jag gillar ju pizza.

Men istället för städ blev det en och två och fem stycken öl och pizza och en massa röka och lite guitar hero (som jag dagen till äre rockade på) och ner på staden och spela biljard (vilket jag dagen till ära som vanligt totalt sög på, aldrig mer biljard) tillsammans med Onkel K, Carro och Concept. Nerdans trevligt.


Nu är jag hemma och väntas på att Pojkvän skall anlända med sin nya upphittade cykel, knulla och sova och sen gå till skolan imorn för en temadag med temat "Sex och samlevnad", kan ju bli jävla intressant, för såntdär vet jag ju ingenting om, endast nitton år gammal som jag är.


Peace!

Av Znövit - 9 juni 2009 15:05


Jo, jag är något av en bög som älskar att sitta och göra patetiska fejsbok tester. Men denhär var fan underbar.

"Naej nu är det kört lixom."



Tänkte säga att jag brännde tänderna på kaffet men det är nog inte helt sant. Men det blev varmt, iallafal.l


Peace!

Av Znövit - 9 juni 2009 14:38


"va snällt o skriva att du ska va otrogen i bloggen o din kille kan läsa de"

Från annonym.

En kommentar jag fick på inlägget "Storstessarn" och jag lolade mej nästan halvt till döds.

Jag utgår från att kommentaren är från någon som heter något i stil med Sara, är ca 16 år och från landet. Det tog ett tag innan jag fattade vad fan hon menade men efter att ha läst igenom inlägget ett par gånger så fattade jag att hon måste syfta på stycket där jag skrev något om att jag ska åka jordenr runt och ha sex med exotiska män och sen skilja mej från min man när jag är typ 40+.


NåntingistilmedSaraca16årfrånLandet, jag kan inte minnas att jag skrev något om att jag ska gifta mej med min nuvarande pojkvän överhuvudtaget? Eeasy lixom, det har knappt gått ett halvår sedan vi blev tillsammans igen (eller är det mer än ett halvår? ) och jag är glad om vi ens klarar ett år tillsammans. Nej, jag är inte pessimist, jag är realist.

Jag vet inte vad du harför naiv syn på kärleken.


Åkej, misstolka mej inte, nu lät det nästan som att jag är fett skeptisk mot mej och pojkvän här och så är inte fallet.

Vi har det faktiskt väldigt bra, vi blir lixom bara bättre hela tiden och kommer varandra närmare för var dag som går. Och jag är fortfarande sådär patetiskt jobbigt kär att jag nästan blir generad när han ger en komplimang eller att jag ibland inte kan bjuda riktigt på mej själv för man vill ju inte att han ska tro att man är helt körd. Och jag tycker fortfarande att han är snyggast i världen och jag ler fortfarande fånigt på offentliga platser om jag tänker på något roligt/gulligt han gjort. (jag bjuder på gaynessen baby)


Men hur kär jag än är så är inte jag den som planerar hela mitt liv efter en människa som är viktig för mej nu, för jag är medveten om hur många  oplanerade twists man kommer gå igenom och min framtid är för mej viktigare än kärlek. (Ptja, skulle det nu vara så att vi faktiskt fortfarande är tillsammans när jag planerar att leva mitt liv så får jag ju såklart se till att göra plats för honom med där och då, men det planerar jag inte nu, lixom)


NåntingistilmedSaraca16årfrånLandet, tack för att du förgyllde min dag med din naivitet.


Peace!


Ovido - Quiz & Flashcards