- Z n ö v i t

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Znövit - 8 juni 2009 23:50


Något jag trodde skulle bli en kaffe på stan med Carro och Onkel K slutade med en kabebtallrik med enbart K, och när vi käkat klart och började röra oss från kebabhaket till Uppsalas enda fik med rökrum så stannar han upp och tycker att "Hey, vi kan väl gå på bio?" och jag typ "Haah sånt har väl förfan inte jag råd med!" och han typ "Nä, men det har jag *blinka med ena ögat*" "Öööh... Eeeh.. Bio alltså? Haah, ptjaa varför inte..."

Lite spontant sådär.

Änglar och Demoner såg vi på, inte min typ av film vanligtvis men den var faktist förvånansvärt bra! Tack bästaste K!


Och nu till något jag är bra på; börja med något bra och avsluta med något dåligt.


När jag sedan satt och väntade på bussen hem så dök en pojke jag brukar kalla BögBlondochFjorton upp. Han är egentligen straight och sjutton, dock blond.

Han såg ut som skit och sa att han hade bråkat med sin mor och dragit hemifrån och nu letade han efter min bror. Jag talade såklart om för honom att han är barnslig, patetiskt, dumihuvudet och att jag hade stor lust att fimpa ciggen i ögat på honom.


Om min bror hade varit här nu så hade jag klöst och rivit sönder honom och slagit honom och skrikit åt honom och tryckt gafflar i låren på honom.

Tjåre, han är dum ihuvudet och kanske en av Sveriges största idioter, och förstöra sitt eget liv får han väl fan göra bäst faan han vill. Men att han ska på och börja pajja för andra är fan inte åkej. Jag tror inte att han fattar att han påverkar kidsen som hänger med honom. Jävlakukas vad jag vill slå sönder honom just nu.


*ta djupt anetag*

Ska göra iordning lite te till mej och pojkvän, som förövrigt har gett sej på att cykla hit vilket är en bit, och sen försöka lugna ner mej lite.


Peace!

Av Znövit - 8 juni 2009 17:01


"Tja, Znövit, Storstressarn!"

Virrigaste dagen med hur mycket som hellst att göra, bla; hämta pass, köpa linser, synkoll för körkort (blev tillsagd att aldrig någonsin sätta mej bakom en ratt utan linser eller glasögon, och jag typ, klart som fan jag inte kommer göra, jag tar mej tamejfan knappt till busshållplatsen utan dem), äta med Peter, fylla på busskort, solat ochsåvidare. Och allt inom loppet av ungefär en och en halv timme, who!


Nu känner jag mej duktig och skall snart njuta av en takeaway kaffe i då-ochdå-solen tillsammans med Carro och Onkel K.


Jag och klasskamrat talade lite om framtid och vuxenliv idag. Hur kommer ditt liv se ut om femton år? Låt säga att min morgonrutin kommer vara att gå upp, sätta på kaffe och duka fram frukost, väcka mina barn och se till att de får på sej kläder och äter, hämta in tidningen åt min man och sedan skjutsa barn till dagis och skola.

 För de flesta låter det säkert som rena mardrömmen och många har säkert svurit på att aldrig sluta upp på det viset. Men jag kan tamigfan inte tänka mej något underbarare liv än det och det känns som att jag inte kommer kunna vara ordentligt lycklig förns jag kommit dit.


Well, efter några år av svenssoness och för mycket trygghet så kommer jag nog fet-tröttna, så när mina barn blivit stora och flyttat hemifrån så kommer jag åka en jordenruntresa och ha sex med exotiska män och sedan skilja mej från maken som säkerligen lagt på sej lite under åren oxå och börja knulla småpojkar istället. Ah.


Förresten så gjorde jag dendäringa hårförlängningen igår, är cepesnyggt, men ni får inte se, för min kamera är stulen!


Peace!

Av Znövit - 8 juni 2009 01:19


I fredags var jag hemma hos Carro på studentmottagning.

Jag tycker om att vara hemma hos Carro.

Trotts att det var stimmigt och fullt av folk jag inte kände där så kände jag mej inte obekväm eller i vägen eller jobbig, vilket jag vanligtvis alltid gör när jag är hemma hos folk som bor kvar hos sina päron.


Ända sedan barnsben så har kompisars föräldrar bestämt sej för att hata mej, för att jag var något av en "busig" unge. Hade man lekt på gården med en vän och sedan skulle gå hem till denne och leka istället och man fick vänta i dörren medans vännen sprang in och frågade föräldrar om lov att släppa in mej så fick jag stänigt höra Nej. Inte idag. Och en timme senare så kunde jag se från mitt eget fönster in till vännens fönster att den då satt och lekte tillsammans med en annan kompis som tydligen fick komma in och leka.


Sedan kom mellan och högstdiet och jag var den enda som rökte och söp öppet och hade piercignar och en massa smink och sönderfärgat hår, självklart blev polare förbjudna att hänga med mej av deras föräldrar(och självklart så ville folk hänga med mej ännu mer för att det var förbjudet). Och pojkvänners päron ska vi inte ens tala om, de har sagt diverse hemska saker rakt i ansiktet till mej om att deras söner ska då rakt inte vara ihop med något jävla luder.

Jo man tackar.


Detta har såklart resulterat till att jag byggt upp någon form av föräldra-fobi och har skitsvårt för att vara hemma hos andra, även om de tillochmed har FF. Det blir nästan alltid så att jag trycker upp mej i ett hörn i nån soffa och piper ut ohörbara svar ifall polaren frågar något och jag känner mej obekväm och i vägen.


Därför tycker jag om att vara hemma hos Carro. För hemma hos Carro är jag oxå hemma och jag vet att bägge hennes föräldrar (som är skillda och bor med respektive sambos) tycker mycket om mej och jag har flertalet gånger bjudits över på middagar, brännboll med familjen eller tillochmed åka ut på båtutflyckt. Dock så har jag av gammal vana nästan alltid sagt nej, trotts att jag vet att jag är mer än välkommen. Jag har svårt att slappna av lixom.


Aja, nog babblat om min föräldra-nojja, nu ska jag tamigfan sova.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards