- Z n ö v i t

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Znövit - 22 juni 2009 16:31


Tror bestämt att detta bli Peace and Love outfiten 09


Svartvit Jacka - New Yorker

Vit bikiniöverdel - New Yorker

Svarta hotpants - New Yorker

Bästaste skorna - DVS

Burton Keps - Skitotal

Peacehalsband - Punktshop sthlm

Bambu örhängen - Glitter

Solbrillor - H&M


Festival = Kunna springa runt halvnaken och skrika JAG ÄR TJOOCK JAG ÄR TJOOCK MEN DET GÖÖR INGET FÖR DET ÄR ALLA ANDRA OXÅ WHOOO!


Imorn åker vi.

Av Znövit - 22 juni 2009 14:59


Efter några timmar (tvåochenhelav för att vara ganska exakt) så vaknade Pojkvän och tog bort spindeln. Kastade ut den för balkongen.

Vilket betyder att den satansa jäveln fortfarande lever, och jag mörkte nog att den hade något för min vägg så förvånar mej inte om äcklet kommer tilbaks.


Min far ringde mej när jag ännu låg och sov, och bah "Skaru ha en jävla luftmadrass eller?" Och jag typ fuck yeah! (skönt att ha på Peace and Love lixom) så han bah "Bra, jag hämtar dej om en halvtimme så åker vi och köper en" Och jag typ I LOVE YOU DADDY!


Sen kom Hanna hit och bjöd på kebab och talade som vanligt om för mej hur duktig jag är, självförtroendeboosts är aldrig fel. Särskillt itne nu när jag inte tärffat min psykolog på flera månader, vet fan inte ens om hon lever, hon kanske dog under cellgiftbehandlingen, vad vet jag lixom.

Och ah, känns som att jag behöver hennes bekräftelse hela tiden, coh den får jag inte nu, vilket är lite jobbigt faktiskt. Tär lite.


Aja. Nu skall jag städa, sen ska jag till hudläkaren ÄNTLIGEN och kolla mina jävla utslag.


Peace!


(btw, kolla min 'omröstningspryl' till höger och rösta! Passar inget alternativ så skriv en kommentar istället!)

Av Znövit - 22 juni 2009 05:19


Han blev helt CRAZY ett tag spindeln, sprang runt på hela väggen och spindelnätade sej och försvann bakom tavlan och fram och tillbaks, jag tror jag dog lite inombords påriktigt. Nu har han iallafall suttit stilla i ett hörn i snart en halvtimme, han kanske sover.


Just nu gråter jag verkligen på riktigt, mest för att jag är så jävla trött och bara vill sova. Funderar nästan på om man ska ringa Hanna (som förövrigt fått komma hit och slakta spindlar mitt i natten förut) och byta ut Pojkvän mot henne resten av natten.


Efter denna händelse så har jag blivit sjukt osäker på utomlandsresa igen. Utlandet = ÄNNU större kryp än vad vi har här.


Hoppas ni sover.

Av Znövit - 22 juni 2009 04:15


Jag har en spindel en meter ifrån mej. På väggen.

Det är en stor spindel. Med typ två skitlånga sprön längst fram som den går runt och känner på väggen med.

Då min kära pojkvän inte tycks förstå min extrema kryp(särskillt spindel)-fobi och bara suckar och vänder sej om när jag petar på honom och förklarar nödsituationen jag befinner mej i så tänker jag sitta vaken tills imorn eftermiddag när Hanna kommer hit och hålla koll på den.


Det finns ingen som hellst jävla chans i världen att jag tänker lägga mej när jag är fullt medveten om att jag har en fet jävla spindel i lägenheten -AHMAGHAD NU SPRINGER DEN, JAG TROR DEN GÖR EN MASSA NÄT OXÅ- och den är waaaahaahaaay för stor för att jag skulle kunna döda den själv.


Så, detta blir en uppesittarnatt A la Znövit, med ficklampa i knät för att kunna iaktta varje rörelse spindeln tar, så den inte kan gå och gömma sej till när Hanna ska döda den åt mej.


Peace!


(den börjar näsrm sej min Maskros tavla nu *dö lite inombords*)

Ovido - Quiz & Flashcards