- Z n ö v i t

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Znövit - 18 juni 2009 16:35


Yeah, nästa vecka börjar min sommar. Först Peca and Love (vilket jag vet att jag tjatar om hela tiden) och sen hemma några dagar innan vi åker utomlands.

Och jag har liite beachångest må jag säga, och nu är det något försent för att paniksvälta och tokträna för jag kommer verkligen inte ha tid. Får väl skylla mej själv för att jag inte haft nån ork eller motivation til latt anstränga mej i tid alls.


Och kommenterar som "Mhe åh sluta du är ju jätte smal" klarar jag mej utan. Säger jag att jag är tjock så ÄR jag tjock, punkt och slut. Jag fiskar faktiskt inte efter bekräftelse när jag säger det, jag tycker bara om att klaga.


Åh gud vad jag hatar sånt, alltså, frågar någon "Ser jag tjock ut i den här?" så kan jag inte bara hålla mej och måste svara "Ja.". Även om personen i fråga kanske ser ut som ett anorexiafall. Jag hatar när folk fiskar efter bekräftelse. Eller nej, ännu värre är bär folk sitter och "Åååh jag är så tjoock" och man förväntas kasta ur sej en sån kommentar som "Neej det är du inte alls ju!". Gör mej irriterad. Därför poängterar jag alltid att jag inte vill ha sådana kommentarer, då de bara gör mej arg för det är så sjukt ytligt. Jag vet väl bäst själv hur jag ser ut, jag behöver inte ha någon annan som talar om det för mej, eller någon annan som försöker övertyga mej om att jag inte alls ser ut så. Död. 


Snart ska jag åka till IKEA med Matilda. Lillebror åkte hem till sin far för en timme sen. Han kommer tillbaks i slutet av Juli, ska försöka skrapa ihop pengar så vi kan åka på grönan då.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards