- Z n ö v i t

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Znövit - 3 juni 2009 17:09


Nu har det gått ett par dagar sedan jag skrev igen, tänkte bara skriva av lite vad jag pysslat med.


Som ett riktigt bra avslut efteren skön helg i Dlarna så täffade jag upp Pojkvän och Jackieboy och satt utanför en skola i närheten och drack öl och snackade skit in till sent på natten, riktigt mysigt!


I måndags jobbade jag lite igen hos Carros far, sedan åkte jag till Matilda och vi stte oss på en filt på en gräsmatta och bjäbbasde ett tag, vi har varit borta båda två och inte kunnat setts så mycket senaste tiden så vi hade en del att ta ikapp.


Igår, tisdag, varjag i skolan, sen gick jag äntligen och skaffade jävla passet, såg ut som ett jävla fittmongo på bilden såklart men kände att jag inte riktigt orkade bry mej. Sen bjöd Micke på kinamat, mumsfillibabba!

Sen hem till Jackieboy och kolla på film tillsammans med honom och pojkvän.


Ptja, och idag har jag bara varit hemma med Pojkvän och varit kär och gullig, skönt med en day off utana tt behöva göra nånting.

Skulle ha varit i skolan men när klockan ringde hade jag knappt sovit tre timmar och hade helt sjukt ont i magen så tog ledigt.

Har magsår på g igen, hoppas det går över..


Ja, det var allt för mej just nu, hoppas era liv leker lika fint som mitt gör just nu!


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards