- Z n ö v i t

Alla inlägg under mars 2010

Av Znövit - 31 mars 2010 17:58


Ååh min mamma ringde nyss och berättade att hon var tvungen att avliva sin lilla chiwawa bebis igår! Lillalilla vovve och mamma bara grät och sa att hon skulle ringa upp senare. Liten, det började med att hon ramlade ner frå soffan rätt rejält och fick hjärnskakning och en stor stor bula i huvudet. Och bulan la sej inte och hon kunde inte balansera när hon gick efter det, det var som att hon inte såg vart hon gick, bara snubblade fram. Sen nu sista dagarna kunde hon inte gå alls, mamma åkte till veterinär och det visade sej att lillen även hade några små missbildnignar sedan födsel. Stackars lilla vovve och stackars mamma, hon hade sett fram emot att få hunden i över två år och blev ju såklart kär i den på en gång.

Hon tycker så mycket om djur min mor.


Jag blev lite tårögd här.


 

Angelina bebis.


Jack kom hit idag med en cola och ett påskägg, världens bästa Jack! Blev på bra bättre humör efter att ha kräkts hela antten. Bara kräkts en gång idag och ser det som ett bra tecken, firar med att gå ut och dricka öl med Andrea som kom hem från KINA igår! (COOOOLT).


Peace!


Av Znövit - 31 mars 2010 11:06


Skum kväll igår, hade sista föreställningen och sen följde Ace med till mej och hängde och jag mådde hur bra som hellst. En kvart efter att Ace gått kastade jag mej över toalettstolen och hängde där i fyra timmar innan jag lyckades sova. Vaknade på natten och satt där i tre timmar till. Blä.

Är jobbigt att kräkas så mycket >.<


Aja, jag är iallafall ganska säker på att jag har magkatarr nu, har ju haft ont ett tag. Ner till Apotek imorn och köpa medicin.


Peace!

Av Znövit - 30 mars 2010 08:13


Två föreställnignar idag, sen är det ööver! Gick jättebra på premiären igår så är pepp på att köra igen idag.


Nu är 24de April bokad för att göra en ny scar, om det är någon snel ven som vill fäöja med och hålla min hand så hör av dej! PEEPP! Och den 20de April fyller jag 20, vilket jag itne ser så galet mycket fram emot. Åkej, ji, kul som fan att kunna gå på systemet själv och så, men då kommer jag ju behöva gå dit själv! Plus att det blir dyrare kollektivtrafik. Blah. Aja, systemet here I come!


På lördag ska jag till Annika ute i skogen och kedjeröka och mysa missar! Utan alkohol, denni!


Mina skor. <3


 


Peace!

Av Znövit - 28 mars 2010 23:11


Genrepet gick great! Träffa Sebbe också, han ligger i min säng och sover efter att ha kräkts i timmar poor guy. När jag orkar ska jag bädda iordning soffan åt han.


Snön smälter, solen kommer snart för att stanna och jag mår helt åkej.


Peace!

Av Znövit - 27 mars 2010 22:04


SNART UT MED ACE OCH IMORGON HAR JAG GENREP OCH EFTER DET SKA JAG TRÄFFA SEBBE SOM ÄR JAG INTE TRÄFFAT PÅ FLERA ÅR OCH SOM JAG HADE CRUSH I NÄR JAG VAR FEMTON HIHIHI!


PEAAACE!

Av Znövit - 26 mars 2010 16:43


Jag har bott ensam och skött min egen inhandling i nu två och ett halvt år. Och här om dagen var nog första gången som jag faktiskt tog mej en titt på kvittot efter att ha handlat, och första gången jag upptäckte, att POTATIS är SKITBILLIGT! Ohmyfuckinggod vad billigt det är! Så nu har jag bestämt att jag ska leva på potatis. Kokt potatis, stekt potatis, hasselbackpotatis, potatisgratäng, klyftpotatis. Herregud vad mycket potatis jag kommer äta! Fatta många skor jag kommer kunna köpa för alla pengar jag sparar!


Thank god för potatis!


Peace!

Av Znövit - 26 mars 2010 10:45


Well. Då har man varit och sett en opare alltså. Det var väl.. Intressant. Men hade förväntat mej att det skulle vara mycket mäktigare och pampigare än vad det var. Well well.


Dricker te, ska snart ner på stan och möta Fettot utanför Carolina rediviva för en pluggdejt. Idag ska jag faktiskt bara sitta och läsa en bok. Måste skriva recension senare. Ikväll pluggdejt med Hanna. Sen kanske ut med TBFIEH och Cherif, men ska ha teaterrrep hela dan imorn och på söndag och får inte vara bakis.

Får se hur det löser sej!


Peace!

Av Znövit - 25 mars 2010 13:16


Nu är jag i skolan och har precisskickat iväg repotaget. Mejlade även iväg en yrkessintervju igår somegentligen skulle varit klar för flera veckor sen. Fan vad skönt och fan vad stolt jag är över mej själv, jag kan ju om jag vill. Och tack TBFIEH för att du tvingar mejatt göra det. I tre jävlatimmar utan musik. Idag är jag ledig från plugg men imorn kommer jag förhoppningsvis få en del gjort också.


Igår ringde kontaktperson Peter mej och frågade om jag ville följa med på opera ikväll. Jag har aldrig i min vildaste fantasi tänkt tanken att någonsin gå och se en opera,men Peter tycker om att vara lite så där wild and crazy och jag tänkte ptja varför inte. Så ikväll bär det av till Stockholm,ska bli intressant vettja.


Teaterrep hela helgen. Premiär nästa vecka. Sen har jag en sak mindre att tänka på. Fan vad bra det går. Tur att man har världensbästa vänner som hjälper en.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards