- Z n ö v i t

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Znövit - 16 mars 2010 12:11


Föreställningen gick prima! Skönt att ha den gjord, nu har jag bara två pjäser att fokusera på!

Idag åker jag hem till far med familj och hälsar på. Skall be min lillasyster på 9 år att skriva lite åt mej, funderar på att ha henneshandstil på scaren jag tänker göra. Vad det är för text tänker jag inte tala om ännu!


SOOOL! Njut och må bra, shit vad glad jag bli av den!


Lite från helgen!


  Jag och Mimmi tillber Alkoholguden innan vi tar för första, välförtjänta klunk alkohol.


  Mimmis bebis Arvid och mammas bebis Angelina.


Peace!

Av Znövit - 16 mars 2010 07:52


Idag ska jag vara katten i Alice i Underlandet. Lärde mej mina lines utan till för ca fem minuter sen, så det här kommer nog gå bra!


Talat med Chai (som gjorde implantaten) om att lägga mej under skallpellen snart igen och göra en ny scar ich låta honom göra den denhär gången. Pierre heter han som skurit mej förut, men tänkte att det kan bli kul att låta någon annan göra en! Ska göra en text i så fall. Antagligen i slutet av nästa månad. Yey!


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards