- Z n ö v i t

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Znövit - 24 mars 2010 15:33


NU HAR JAG GODKÄNNT I ENGELSKA A FYFAN VAD GLAD JAG ÄÄÄÄR!! Hade aldrig klarat det utan Jack, tack brooo!

Fanfanfan vad glad jag är. Men det är bara början på allt som måste göras, men det känns ändå som en liten knuff i rätt riktning så att säga.

Ikväll kommer Matilda hit och då ska jag börja skriva på repotaget om Tove Jansson som jag en gång i tiden var aspepp på men som nu får mej att vilja spy.


Peace!

Av Znövit - 24 mars 2010 09:42


Nu är det soligt, det klagar jag inte på men whaat's up med väädret? Hänger inte med.


Slapp nättgäst ändå! Då nättgästen som blivit placerad här inte våga sova utan sina kompisar. Mest skönt för mej, var livrädd för att det skulle vara nån dryg som inte vågar tala så det blir sådär awkward.


Haft problem med min mage senaste typ två veckorna. Har ont och blir grymt svullen. Funderar på om jag okså gått och blivit sådär känslig för mjölk som det är så inne att vara nu? Hoppas inte, tycker inte om domdär laktosfria eller soja grejerna :(


Sidney Samson – Riverside - Original Mix


Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards