- Z n ö v i t

Alla inlägg under maj 2010

Av Znövit - 24 maj 2010 18:33

 

JUST NU ÄR JAG SÅHÄÄÄÄR GLAD!!!

(det är så jävla kul att ha webkamera och ta bilder näär man skriver inläggen!!)


Jackieboy har varit här och i TRE TIMAMR har han hjälpt mej med min sista Engelska B uppgift, vilket var den sista jävla uppgiften jag hade för hela jävla gymnasiet!! DETÄRÖVERNU, Noo more, iingen skola, iinget gymnasiet, fuuck you Boland, I'M OUT OF HERE! WOOOHO!  Eller ja, typ, måste vara i skolan i en och en halv vecka till, varför förstår jag inte då betygen sätts nu och allt är inlämnat och klart! AAAAH VAD GLAD JAG ÄR!


Jävligt produktiv dag i övrigt, min tredje alkoholfria dag i rad på nästan tre månader och jag har städat varenda millimeter av lägenheten, köpt och lagat mat för första gången på evigheter och pluggat, galet! Och jag har inte sovit en blund inatt liksom. Ska bara hålla mej vaken till top model, kolla på det och sen ska jag sova tills farmor riner och väcker mej imorgon och vi åker till Dalarna och träffar Lillebror och hämtar min brääda!


Livet är bra jävla fint just nu alltså.


PEEACE!

Av Znövit - 24 maj 2010 06:21


Det blev en vaken natt. Tämligen fint och mysigt att se hur solen sakta dyker fram genom fönstret.

Har inga persienner at the moment, på grund av att fönstergubbar inte satt dit dom ännu. Och utanför fönstret går det folk på vardagmornar, trotts att jag bor på femte våningen, för det är byggställningar längst fasaden, därför har jag senaste veckan sovit i mjukisbyxor och långärmat. Inga sneakpeaks här inte.


Gör sommarlista på spotifyen, tipsa gärna om sjyssta låtar och blivande sommarplågor!


Nu ska jag rengör i mitt lilla kök för att hålla mej aktiv. Hoppas ni sovit gott!


Peace!

Av Znövit - 24 maj 2010 02:40


Det är ju såklart nätterna som är värst. När man ligger vaken  i mörkret utan att kunna sova och är helt ensam med sina tankar och minnen. Och det är då man önskar att man kanske hade varit ute och tagit några öl, så man somnar på en gång utan ångest och tårar.

Det är lugnt. Jag mår bra. Jag är glad. Jag tar vara på tiden, solen, energin från vänner och uppskattar det lilla. Men nej, jag är inte lycklig. Tror inte att jag någonsin kommer kunna vara det på riktigt heller. Men det är jag inte ensam om, absolut inte. Alla har sina lik i garderoen att fajtas med, hur bra man än mår i nuet.

Kanske har jag extra svårt att deala med allt bara. Särskillt på nätterna. För det är dom som är värst. För då är jag ensam.


Peace.

Av Znövit - 23 maj 2010 23:58


Skulle ha paddlat kanot med Peter idag egentligen, men det pissregnade ju så blev kinabuffé och kaffechill hos honom istället. Sen har jag hängt hos Amigo och gullat med valpen hela kvällen och kollar på amerikans kärlekskomedi och tyckt att tänk om mitt liv också kunde vara som en sån.


Imorn skall Jackieboy hjälpa mej med min sista engelska uppgift, världens bästa som han är, och på tisdag åker jag till Dalarna över dagen med farmor och hämtar min nya bräädaa! (ÄNTLIGEN).


Peace!

Av Znövit - 22 maj 2010 20:59


Äskar dethär. Solen, värmen, folket. Sommaren. Sommr i Uppsala är bra grejer, alla vaknar ur vinterdvalan så fort solen kommer fram och tar sej in till stan. Bryggan och parkhäng är det bästa jag vet!


Snart ska jag kila ner till Amigo och hand hundvalp Akilles som hn köpte igår, åååh vaaalp! GULLGULLGULL!


  Bild från förra lördagen. Mycket trevlig kväll!


Peace!

Av Znövit - 21 maj 2010 07:40


Ska snart skriva nationellt prov i matte A, inte såjäkla taggad. Men bryr mej inte så mycket, lärare har redan sagt att jag kommer få G i kursen även om jag inte klarar provet, så särskillt nervös är jag ju inte. Bara att det är så nedrans tråkigt att skriva prov.


Det är så jävl najs med sommar. Snart smällere!


Peace!

Av Znövit - 20 maj 2010 17:43


Tog precis ut snakebiesen (ringarna i underläppen). Gör ont i hjärtat att ta ut piercingar, lite som att göra abort för mej. Men jag har andra piercingplaner nu och för det måste det offras.


Matilda är här och chillar, snart ska vi på standup på O'learys, där vi även ska möta upp Ace. Fin torsdagstradition tycker jag. Har varit en bra dag.



 

Still hot!



Peace!

Av Znövit - 17 maj 2010 19:50


Kort skoldag, sen hänga på bryggan och äta glass med brafolk, sen sola med Ace, sen fika med Peter, nu Top model! Grym dag, solen gör så man orkar med mycketmer och dagarna blir så grymt mycket längre och mer värda!


Johnossi – What's the Point


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards