- Z n ö v i t

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Znövit - 10 maj 2010 18:18


Spontanpierace precis Jackieboy i läppen, han har alltid velat ha en, och han sa det btw, jag har grejer hemma, vi gjorde't. Fett najs, stolt över att den blev bra! Och han whinade inte ens lite! Snart ut och dricka mer öl!


  Fiiint va?


Peace!

Av Znövit - 10 maj 2010 16:40


Ännu en gång så har jag tre dagars festande inplanerat. Får se om det blir paus på torsdag eller om jag fortsätter! Livet är ett äventyr!


Dethär med att göra nummer två in public. Det är ju jobbiga grejer, både om man behöver görat själv eller om nån före en gjort det och det känns jobbigt om den som går in efter en tror att det var en själv som gjort det på grund av lukten.

Tips! När den före dej är klar stiger du in, luktar demonstrativt, vänder dej om mot den bakom med en lite äcklad min, eventuellt viftar lite med handen framför ansiktet eller håller för näsan. Alternativt lutar dej ut och tar ett djupt andetag, nickar lite åt den bakom och stänger dörren, då kommer den som ska in bakom dej förtså/tro att det inte var du som kablade!


Peace!

Av Znövit - 10 maj 2010 13:15


Helgens höjdpunkt var utan tvekan när jag och Mimmi köpte varsin likadan sparkdräkt fast i olika färger. Aldrig kännt mej så bekväm och sexig på samma gång förut. Och aldrig kommer vi behöva tänka "hmm, vad ska jag ha för att matcha dethäär" igen. Annars har der varit en mystrevlig helg, lagom mycket fest med Mimmi, eftermiddagsöl med ILa som jag inte träffat nykter på flera år, filmmys med Lillebror hos morsan och igårkväll när jag kom hem hängde jag med Amigo och pojkarna. Snart ner och träffa Jackeiboy.

Är nån grej med skolan på UKK idag, nån som ska gå och kolla? Är rätt taggad.


  SPARKDRÄKT!  Vi ska ha dom på Pace and Love, och tappar vi bort varann så behöver man bara fråga folk om dom "sett någon som ser ut såhär fast grön". Bäst.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards