- Z n ö v i t

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Znövit - 17 maj 2010 19:50


Kort skoldag, sen hänga på bryggan och äta glass med brafolk, sen sola med Ace, sen fika med Peter, nu Top model! Grym dag, solen gör så man orkar med mycketmer och dagarna blir så grymt mycket längre och mer värda!


Johnossi – What's the Point


Peace!

Av Znövit - 17 maj 2010 11:03


Sitter på Arbetsmiljö och säkerhets lektionen och spelar spel på facebook,  känner att jag anstränger mej hårt. Nämen, har gett upp att få godkännt i den här kursen för längelänge sen, jävla helvetes kurs är vad det är.


Annars kämpar jag på, mindre än tre veckor till studenten nu, känns nästan overkligt, att jag faktiskt tagit mej igenom det och inte hoppat av som jag tänkt göra typ tusen gånger. En vecka efter bär det av till West coast riot, vilket känns ännu overkligare. Jag åker med två av mina bästa för att se RISE AGAINST i staden jag vill bo i när jag blir stor. Det kommer bli ett grymt äventyr!


Allt är bara så bra. Men vet att jag måste lugna ner mej lite och andas ut och inte ha så bråttom. Fast, det är väl sån jag är helt enkelt, lite som att om jag skyndar mej tillräckligt mycket så kanske livet också gör det.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards