- Z n ö v i t

Alla inlägg under februari 2010

Av Znövit - 28 februari 2010 18:14

 

Av Znövit - 28 februari 2010 15:58


Nu är det gjort! Jag har implantat! Och skitont! Så jävla coolt!

Ingreppet gick lättare och smärtfriare än jag planerat, det gör mer ont nu i efterhand när det stramar och värker så fort jag rör på armarna. Aldrig upplevt svidande känsla inutti huden förr!Nu är det bara svullet och stora blåmärken. Kommer ta ca 4 månader innan man ser konturerna av stjärnorna ordenligt!


Väljer att bara lägga upp bilder på färdigt resultat och inga bilder från själva ingreppet då de ser rätt läskiga ut. Jag hade hans finger under min hud haha!


 

 

Lägger upp bilder lite då och då på hur de läker!


Tack till Sonchai som gjorde de på mej och de andra på http://www.calmbodymod.com/ som hjälpte till!



Peace!

Av Znövit - 27 februari 2010 07:36


NU ÅKER JAG TILL STOCKHOLM OCH GÖR IMPLANTAATEEN!!!



Peace!

Av Znövit - 25 februari 2010 21:36


BILJETTER TILL WEST COAST RIOT BESTÄLLDAAA IIIIH!


Peace !

Av Znövit - 25 februari 2010 18:23


Värsta bakfyllan på länge, har klarat mej rätt lindrigt senaste månaderna faktiskt. Men inte idag inte. Börjar bli lite bättre nu iallafall, planerar att gå ut och dricka öl även ikväll!

Sen kommer jag inte kunna dricka på två månader, får inte dricka alkohol när implantaten är nygjorda. Mitt mål är att klara mej till min födelsedag 20 April. Vi får se hur det går!


Hämtade ut skorna idag de är så fiiinaa! 


Peace!

Av Znövit - 24 februari 2010 21:07


I sommar ska jag till Spaninen.


Peace!

Av Znövit - 24 februari 2010 14:12


Nackdelen med att bo närmast stan och ensam är att folk tycker "åkej, men kan jag komma till dej och dricka liter innan vi går ut?" Sure, tycker jag. Plötsligt äre massa folk som ska hem til en och ta nån öl innan man går ut, fast jag hatar att ha mycket folk i lägenheten och vill inte att mitt place ska bli det självklara förfest stället. Aja, det blir inte så farligt många ikväll iallafall, men ahr ju liten lägenhet så det känns som att halva stan är här!


Rihannas nya video tilllåten Rude boy är så jävla snygg, och ohmygod jag får bita mej i fingrarna för att inte få ryck och springa och raka av mej håret på sidorna! Ge mej alla outfits hon har i videon, snälla?



Peace!

Av Znövit - 23 februari 2010 17:40


Nu är det gjort, stavarna är ute och jag lever! Armen väger fortfarande minst två ton och har ingen känsel i fingertopparna och bandage runt armen, men lever, det gör jag. Jack mådde sämre än jag gjorde, han mådde så illa att han var rvungen att lämna rummet. Undrar allt hur han komemr klara att följa med och kolla på när jag gör implantaten?


Nu städar jag, som vanligt känns som att jag gör't hela tiden men det blir ändå aldrig riktigt städat. Sugen på öl ikväll, på?


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards