- Z n ö v i t

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Znövit - 15 februari 2010 16:19


Idag insåg jag att efter några veckors intensivt festande med äventyr och att ha kastat pengar omkring mej och allmänt levt rockstjärneliv så är det nu dags att komma tillbaks till verkligheten och spara lite pengar och fokusera på skola ett tag.

Gick igenom alla uppgifter jag har att göra i skolan och det visade sej att jag har ungefär tio uppgifter att lämna in, och om jag bara blir klar med dessa så har jag FEM kurser avklarade och ur vägen! Så nu är mitt mål att bli klar med detta på två veckor, vi får la se hur det går. Ett arbete redan avklarat, och medan jag skrev detta insåg jaga tt det är första gången jag pluggar hemma sedan skolan började efter jullovet, inte illa pinkat må jag säga.


Om tolv dagar beger jag mej till Stockholm för att få implantat i skuldrorna, en stjärna på vardera sida, kommer bli så gryymt! Kommer dock se ut som ringaren i Nottre Dame ett bra tag efteråt, men det är mödan värt.


Dagarna blir ljusare, igår när jag var ute och rökte kände jag tillochmed att jag blev lite varm i ansiktet av solens strålar, inte långt kvar tills värmen är här!


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards