- Z n ö v i t

Alla inlägg under december 2009

Av Znövit - 30 december 2009 19:28


Jag känner mej lite som en nyårsgrinch, är så sjukt opepp på nyår och har liksom bestämt mej för att verkligen hata den och inte ha några som hellst förväntningar på att ha kul. Det är nog den mest överskattade dagen på året.

Julafton är också jävligt överskattad, men där har folk börjat på insikt och förstår att julafton egentligen är en skitdag, nyårsafton har folk fortfarande nån sorts drömbild av.


Nä, nyår är helt enkelt inte min grej.


Peace !

Av Znövit - 30 december 2009 14:24


Sexa Bitch med Akon och David Guetta får mej att smälta inombords. Citat;

"I'm trying to find words to describe this girl without being disrespectfull"

Jag menar, åh, it's så cute, seriöst jag dör.

Har i allmänhet en thing för låtar som handlar om hur snygga brudar är och hur mycket man vill ligga med dom.

I stil med So Do you med Hoffmaestro och Ayo Technology.


Låten at Spotify  David Guetta – Sexy Bitch (Featuring Akon;explicit)

Fler sånna låtar !



Peace !

Av Znövit - 27 december 2009 12:37


Lyssnar på domdäringa Good Charlotte och funderar på om jag borde skära mej lite i armarna eller så?

Jag tror det är en av deras mer "emo"-aktiga skivor. (har jag förstått det rätt så har de nån mer och nån mindre emostyle).

Inte undra på att kidsen gillar dethär, tillochmed folk som mår bra kan känna igen sej i texterna om att ingen förstår en och man är ensammast i hela världen. Och genren i sej är väldigt lätt att tycka om och sjunga med i. Bra skit.


Att tycka saker är farligt. Särskillt för mej, för jag är en såndär som bara går runt och tycker saker utan att vara påläst överhuvudtaget, rena rama dödsfällan. Som att jag tillexempel är mer rädd för att bli konfronterad av en extremfeminist för mina ofeministiska åsikter än vad jag är för att bli våldtagen. Sånt vågar jag oftast inte tala om, för då dyker det alltid upp någon som är påläst och har rätt att tycka på riktigt och pratar sönder mina egenpåhittade argument.

Det gör det lite tråkigt, att tycka saker. Men jag tycker ändå. Sen är jag tyst om vad jag tycker, och tycker i hemlighet.


Flyttar på tisdag, så jävla taggad!


Peace !

Av Znövit - 23 december 2009 14:34


Jag och TBFIEH har nydligen startat en blogg tillsammans, där temat är positivt!

Läs den !


http://positivtprojekt.blogg.se/


Peace !

Av Znövit - 20 december 2009 22:08


Vill flytta nununu! Astaggad !


Imorn åker jag till Dalarna, stannar bara ett dygn. Fira lite jul med Lillebror <3


Sista frillan !


 


Röda löshåret. Så fort mitt hår blir tillräckligt långt för att sätta i det igen så åker det i.


Peace !

Av Znövit - 20 december 2009 02:36


Schön otippad helg i say.


Flyttar till nya lägenheten den 29onde. Awesooome.



 

Det stora bruna. Också stor favvis, synd bara att det var så nedrans tungt.


Peace !

Av Znövit - 19 december 2009 19:44

 


Glömde ju bilden igår.

Det orangea är lätt en av mina absoluta favoriter. Lite synd att jag inte har kvar det!

ochförsej så skulle jag nog inte ha det igen ändå, det må vara sjukt snyggt med lite väl färgglatt.


Peace !

Av Znövit - 18 december 2009 19:21


Ännu en gång är jag hemma utan toapapper. I tell you kids, det värsta med att bo ensam är utan tvekan toapappret. Det är alltid slut vid fel tillfällen och man  glömmer alltid att köpa nytt. Och man står med gråten i halsen när man måste köpa nytt för sista 20lappen.


Jag gick faktiskt till ica för att köpa nytt, gick genom snödrivor och storm och såg ut som en snögubbe när jag kom fram. Men när jag kom hem igen upptäckte jag att jag köpt allt UTOM toapapper. Som tur är dyker busskompis upp om ett tag, förhoppningsvis med ett stycke toapapper, det börjar bli akut i say.


Peace !

Ovido - Quiz & Flashcards