- Z n ö v i t

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Znövit - 12 december 2009 13:45


Det första jag gjorde när jag vaknade idag var att kasta mej ur sängen och göra kaffe, sen sitta på balkongen och kedjeröka i en timme och njuta av solen och tänka på allt som är bra. Idag känns allt fint och bra och ångesten är långt långt borta.


Just nu

- Är jag glad över att TBFIEH finns är är den bästaste vännen man kan tänka sej ha. Hon säger det som är rätt istället för det jag hellst vill höra och hon flätar mitt hår fast hon hatar't.

- Gad över alla mina andra vänner som aldrig är längre bort än ett kort "fika"-sms och får mej att känna att jag aldrig är ensam.

- Glad över att jag fått allt bättre relation till min familj och känner att jag är en del av mina småsystrars liv och att jag får vara med och se dem bli växa upp och bli stora.

- Kär i Tove Jansson och älskar henne för att hon gett mej tillbaks lusten att läsa, det var länge sen jag uppskattade en bra bok. Jag har varit så trött på ord, men nu känner jag att jag älskar dem igen.

- Är jag lugn inför framtiden och älskar syon på min skola som tar bort all skolångest och får mej att veta att det finns fler alterativ.

- Ser jag fram emot att flytta och få känna att det händer något, förändring i mitt liv. Kännts som att allt stått stilla länge nu.


Jag kan fortsätta länge och bara dra upp saker som får mitt liv att kännas bra just nu. Men jag har inte tid, nu ska jag ut och njuta av den sista solen.


Peace !

Av Znövit - 12 december 2009 02:52


Erik vann Idol. ERIK VAANN!! Med fetbästa låten ever. <3


Annars flyter det på. Känns lite som att jag är på väg in i en ny era av mitt liv.

Jag ser fram emot att möta dess äventyr.


Peace !

Ovido - Quiz & Flashcards