- Z n ö v i t

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Znövit - 1 december 2009 08:32


Förvirrad morgon indeed, vaknar av monsterväckarklockan och går upp i godan ro och börjar göra mej iordning och sen diska. När jag diskar tänker jag över vilken tid det är, och kommer på att jag gått upp en halvtimme senare än jag skulle. Jag kastar på mej kläder och ytterkläder och blir snabbt klar för att springa, när jag kommer på att jag ändå var klar nästan tjugo minuter innan jag skulle gå.

Gosh.


Första december!

Vad betyder det?

Första luckan i julkalenderna såklart!!!


Minns en gång när jag var liten, när jag kom hem till min far för att fira jul där någon dag efter julafton. Och han hade köpt en chokladjulkaleender till mej, som var helt orörd för att jag inte varit där under hela december! En heeeel kalender, och jag fick äta upp den precis på en gång! Alla chokladerna! Utan att vänta!

Det är typ det jag minns från den julafton, inte några presenter. Att få trycka i sej en hel kalender, det var grejer det.



Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards