- Z n ö v i t

Alla inlägg under april 2009

Av Znövit - 29 april 2009 11:48


Tänk, att man fick den där tummen ur arsel och faktiskt gick ner och bokade en sån där tvättid.

Och tänk, att det fanns tid på en gång.

Så nu tvättar jag.

Och lyssnar på Billy Talent.

HAHAHAAALOOOLLLOOOLOLOOLOLOLOL ROFL ROFL ROFLMAO ROFLMFAO!!!!!!!!!!111111oneoneone

Och så idare.


Och tänk, att lixom bli nykär igen, varje dag. 


Peace.

Av Znövit - 28 april 2009 09:03


Mittemellan, lagom, och alldeles normal.


Finns lixom inte så mycket intressant att blogga om när livet är åkej.

Just nu känner jag mej halvnöjd, halvglad, det kunde ha varit värre, och jag ser till att sysselsätta mej med saker.

Vadsomhellst saker, hänga i stan med en öl och en ompis, ut och festa, gå till ica, whatever. Idag blire tillochmed lite finlandsbåt för att handla från taxrfee innan sista april.


Sista April alltså. Jag lider med de som aldrig fått chansen att fira denna högtid i Uppsala.

Ingenting är som sista april i Uppsala.


Peace.

Av Znövit - 25 april 2009 14:33

Jag läste penisbolag.


 Snart ner på stan och röka waterpipe i solen med Matilda.

Måste ta vara på det fina vädret lixom.


Det ser ut att bli en värd dag.

Av Znövit - 24 april 2009 15:04


Till råga på allt så somnade man med ett fånigt leende på läpparna efter att fått höra orden 'jag tycker om dej mer och mer för varje dag som går.'


Kom-ihåg-vad-du-har lista:

- Bästaste Pojkvän som tycker om mej mycket. Nog behöver vi jobba på lite småsaker för att det skall funka, men jag tror allt att vi snart är där.

- Vänner som faktiskt bryr sej, vilket jag nu har lättare att ta till mej.

- Folk att umgås med. Alla kan ju inte vara vänner förståss, men jag har kul iallafall.

- Lägenhet och pengar så jag klarar mej. Och hur många har det i min situation lixom?

- Förtroende från vuxna. För första gången i mitt liv. Åt helvete med föräldrar, de suger.

- Ordnad studiegång så att jag själv klarar av. Fick lixom bah, nä, jag vill bara läsa dehär fyra ämena. Och skolan, ahme åkejrå.

- Jävligt snygga tuttar. Ingen har bättre tuttar än mej.


Peace.

Av Znövit - 24 april 2009 00:08


Att sitta hemma hos Onkel K och dricka öl, kolla på fotboll, lyssna på åttitalsmusik och få höra hur rolig, smart och underbar man är en torsdagkväll är bra grejer.


Bestämt mej för att försöka uppskatta det jag har istället för att böla över det jag inte har.

Lycka till lixom.


Peace!  

Av Znövit - 22 april 2009 14:46


Znövit undrar...

...Varför mat som legat i kylskåpet någon dagt för länge luktar prutt. What's up with that lixom, prutt? Man vill väl fan inte äta pruttmat.

...Om det är värt att gå kvar i skolan överhuvudtaget nu när hon kommit på att hon verkligen hatar att stå på scen.

...Varför hon är så besatt i tanken på att man måste tillhöra en familj, varför inte bara släppa och gå vidare lixom?

...Varför haremsbyxor är designande så att det ska se ut som att man har världens jävla bullfitta som hänger ner till knäna, är det snyggt?

...Varför psykolog går på cellgifter och varför Znövit inte får veta varför. Cancer? Kommer psykolog dö?

...Varför hon jämt ska vara missnöjd och klaga på livet när hon trotts allt har det bättre än många andra i hennes situation.

....Hur gamla tanter egentligen tänker när de ser ungdommar. Är det verkligen "jävla pack!" eller är det kanske så att de tänker något i stil med "tänk om jag kunnat vara sådär galen när jag var ung".?

...Varför hon aldrig kan vara stolt över något hon gör, utan bara klaga på sej själv och tycker att hon gör fel.

 ...Om hon överhuvudtaget har några bra egenskaper bortsett från att ha en massa piercingar. Det tycks då inte så.


Blah.


Haft fyra föreställningar på teaterproduktionen nu. En kvar, ikväll. jag hatar't. Funderar på att hälla i mej en öl precis innan.


Peace.

Av Znövit - 20 april 2009 17:03


Jorå, idag fyller man år.

Och här sitter jag och bölar som en liten unge.

Värt.

Av Znövit - 19 april 2009 10:21


Rep rep rep rep hela dagen. Ska vara i skolan på en söndag. Värt.

Bakfylla, jag hatar dej.

Hade dock bästa utekvällen på riktigt länge, så det är värt lite huvudvärk.


Idag kommer pappor och farmödrar och småsystrar hit för att gratulera. Hoppas de har tårta.

Jag fyller ju nämligen år imorgon.

"Grattis!" Tack så mycket. " Varsågod!"

Så, då var fet överstökat.

Nitton bah, whow.


Nä, massamassa vatten nu känner jag, jävlaskit.


Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards