- Z n ö v i t

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Znövit - 24 april 2009 15:04


Till råga på allt så somnade man med ett fånigt leende på läpparna efter att fått höra orden 'jag tycker om dej mer och mer för varje dag som går.'


Kom-ihåg-vad-du-har lista:

- Bästaste Pojkvän som tycker om mej mycket. Nog behöver vi jobba på lite småsaker för att det skall funka, men jag tror allt att vi snart är där.

- Vänner som faktiskt bryr sej, vilket jag nu har lättare att ta till mej.

- Folk att umgås med. Alla kan ju inte vara vänner förståss, men jag har kul iallafall.

- Lägenhet och pengar så jag klarar mej. Och hur många har det i min situation lixom?

- Förtroende från vuxna. För första gången i mitt liv. Åt helvete med föräldrar, de suger.

- Ordnad studiegång så att jag själv klarar av. Fick lixom bah, nä, jag vill bara läsa dehär fyra ämena. Och skolan, ahme åkejrå.

- Jävligt snygga tuttar. Ingen har bättre tuttar än mej.


Peace.

Av Znövit - 24 april 2009 00:08


Att sitta hemma hos Onkel K och dricka öl, kolla på fotboll, lyssna på åttitalsmusik och få höra hur rolig, smart och underbar man är en torsdagkväll är bra grejer.


Bestämt mej för att försöka uppskatta det jag har istället för att böla över det jag inte har.

Lycka till lixom.


Peace!  

Ovido - Quiz & Flashcards