- Z n ö v i t

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Znövit - 10 april 2009 17:54


Det är intressant att läsa

Ord man inte minns att man en gång skrivit ned

Det är intressant att känna

Känslorna man inte minns att man en gång redan haft


Igen. Och igen. Och igen. Och igen.

 Repeat.


Allt kommer tillbaks. Igen.

Och det fortsätter, fortsätter alltid, att göra lika ont.

Och inget i världen tycks kunna göra

Så att igen

Inte ska få såra

Så som det gjort tidigare

En gång till





Znövit Znövit Znövit.

Som vanligt så fastnar jag framför datorn i flera timmar istället för att diska detdär glaset eller dammsuga detdär golvet.

Men glas och golv är ju så jävla tråkigt.


Påsk och grejer, får allt se, om det är någon som ringer. Någon som ringer och säger att jag gärna får komma och äta middag med dom, att jag är välkommen så som alla andra i familjen är.

Jag vet inte ens om jag längre räknas dit.


Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards