- Z n ö v i t

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Znövit - 8 april 2009 20:00


Jg är så trött på vardagen nu. Jag vill inte vänta mer. Jag vill ut, ut på äventyr, resa, iväg, något nytt, något kul, något annat.

 Det börjar bli varmt nu, och föregående vår upprepar sej igen.

Jag vill inte upprepa. Sluta uppreprningen!

Jag vill aldrig mer göra samma sak.


Vad har hänt med mej? Jag har blivit en jävla pussy.

En tråkig, lat, bekväm, ospontan jävla fis som inte vågar nånting längre.

Vardagsspänningen är död.


Ta med mej. Bort här ifrån. Visa mej världen. Visa mej något jag aldrig sett förut. Låt mej inte bli den som blev kvar.

Av Znövit - 8 april 2009 10:23


Kliché!

Jag är ledsen kära bloggläsare för att jag inte varit så aktiv här den sista tiden, men jag har helt enkelt inte haft tid eller lust.

 Jag har fullt up med att dricka öl under solena varma strålar och såvidare och så vidare.

Får se om jag pallar skriva ett riktigt inlägg ikväll.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards