- Z n ö v i t

Alla inlägg den 12 april 2009

Av Znövit - 12 april 2009 14:37


Och dom bah "Shit du är så jävla snygg!" och jag typ "Jo dom brukar säga det." och tänker i mitt stilla sinne att med rätt kläder, accosiarer, hårprudukter och fem lager smink så kan väl vem som hellst bli snygg.

Skulle dom allt se mej när jag är nyvaken med håret åt alla håll, osminkad och med en t-shirt som tydligt visar att min mage putar ut mer än vad mina nästan obefintliga bröst gör.

Då är det tur att man har pojkvän som säger att man är fin trotts att man egentligen vet att man är ful. Ibland säger han det så man nästan måste tro honom och då pirrar det allt till lite extra i magen.


Skitfinaste vädret , precis det jag tjatat om så jäkla länge. men jag är knappt glad med handen på hjärtat, blir bara ännu mer less av att jag måste vara kvar. Jag känner mej så jävla låst, instängd.

Kanske är det jag behöver ändå, lära mej att vara kvar på samma ställe en längre tid och inte bara rymma hela tiden.

Men jag gillar att rymma.

Är faktiskt första gången sedan jag var tretton som jag bott på samma ställe i över ett år. Klart man blir rastlös.


Snart ska jag träna med Onkel K. Hurtbullar fan. Båda är inställda på att skaffa sexpack till sommarn, får allt se hur det blir med den planen.

Är jävligt pepp på att göra klart modsen på min mage nu, dock så har Pierre (han som skall göra't) fått lite småproblems på jobbfronten. Han skulle höra av sej nästa vecka iaf.


Nejfan, lite kaffe kanske så man vaknar.


Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards