- Z n ö v i t

Alla inlägg under juli 2009

Av Znövit - 31 juli 2009 03:33


Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt att jag sitter mitt i natten och spelar patetiska fejsbokspel och skriker IN YOUR FACE när jag slår vänners high score. (vänner och vänner, för det mesta random namn på folk man tydligen är vän med trotts att man inte har nån jävla aning om vilka det är)

Men alltså, det tog typ åtta omgångar innan jag behövde använde en enda trollstav! ÅTTA OMGÅNGAR!


Ni bah "trollstav?"

Jag bah "IN YOUR FACE"


Peace!

Av Znövit - 31 juli 2009 01:45


Jag vill skriva. Och inte bara bajsblogga om mitt egentligen fett ointressanta liv, utan skriva på riktigt. Texter, så som jag brukade.

Orden kom av sej själva när jag satte fingrarna på tangentbordet och känslorna strömmade ut i meningar jag inte ens visste man kunde bilda.

Jag försöker, men det kommer inget. Inga ord, inga känslor.

Det enda jag brukade känna att jag faktiskt var bra på är borta.

Vart tog orden vägen?

Av Znövit - 30 juli 2009 13:37


Ba-ba-baaaa


Nu har Znövit varit hos tandläkarn och lagat hål. Var inte rädd alls! Sprutan gjorde tillochmed ont trotts bedövningen och jag grinade bara lite.

Stesolid liksom, thank god for stesolid!



Har hur mycket som hellst att göra idag känns det som. Känns som att jag har hur mycket som hellst att göra varje dag.

Gotland på lördag iallafall, skall bli så needrans skönt.


Peace!

Av Znövit - 29 juli 2009 14:09


Var på Gröna Lund i närmare tio timmar igår.

Jag älskar karuseller!

Det är upp, ner, fram, tillbaks, uppochner, runtrunt, farligt, läskigt, roligt, galet.

Samtidigt om man känner sej fett säker på att man inte kan dö.

Nu kanske ni tänker "vafan Znövit det är bara en jävla karusell"

Och jag bah jo det är väl sant

Men för mej är varje karusell värsta äventyret.

Peace!

Av Znövit - 27 juli 2009 23:53



Lillebror är här och idag kollade vi på Ice Age 3 i 3D (ooooh)

Man fick snyggaste brillsen, funderar nästan på att skaffa ett par i liknande bågar ey?


Grönan imorn, skall tydligen regna i Stockholm  = Mindre köer för alla pussys är hemma! YES!


Fuck vad jag längtar till Medeltidsveckan, men mest till efteråt.

Slutet av Augusti, skolstarten. Alltså, jag längtar verkigen inte till skolan men jag längtar tills sommarlovet är över och omfg-jag-måste-ta-vara-på-lovet-och-göra-saker-hela-tiden-pressen försvinner, för just nu är jag så jävla stressad och upp i varv att jag knappt har tid till att njuta.

Hösten kan vänta ett tag till, men äventyren får gärna vara över för ett tag.


Peace!

Av Znövit - 26 juli 2009 17:34


Jag jobbar på ett HIV-forsknings företag.

Idag packade vi stora kartonger med kemikalie-kit.

När vi packar frågar jag; "Vart ska dom här kartongerna?"

"Kenya."

Jag tänker "Jomen visst, i Kenya har dom ju såklart lite HIV."


Av Znövit - 26 juli 2009 16:29


Var ute med Hulta'n och Micke och drack en nedrans massa öl igår.

Idag var jag fett bakfull och var tvungen att jobba, sög bigtime. Snart kommer Lillebror hit och jag ska försöka städa innan dess hrm.

Skitsugen på att bakisfrossa med pizza, men har inte ätit något onyttigt at all på en vecka nu så skulle kännas fett fail..

Men gott.


Alltså, dude, WTF?!

Av Znövit - 25 juli 2009 16:55


 


De vita, som nu är på REA och jag velat ha skitlänge och som är cepe snygga?



Eller de lila, som jag hittade häromdan och som är på mer REA än de vita och som jag blir mer tänd på för varje gång jag kollar på dem?



Aargh!


Ovido - Quiz & Flashcards