- Z n ö v i t

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Znövit - 21 juli 2009 16:47


Were is my fucking globala uppvärmning lixom?

Det är kaaallt utee!

För några timmar sen tyckte jag det var skönt. Men då var jag fortfarande seg. Nu börjar jag bli på snart-får-jag-panik-om-jag-inte-hittar-på-något-att-göra-humör och vädret gör inte saken bättre.

Fika anyone? Typ nu? På en gång?


Jag är sällan den som bangar.


Har liksom inget roligt eller intressant att skriva om atm (aja, som att jag brukar ha det lixom) men bara för att så kan jag ju tala om att min tredje blogg, 'kulturbloggen', är på G nu. Har skrivit klart ett inlägg redan, ska intervjua Kung Henry när jag kommer tillbaks från Medeltidsveckan och på Medeltidsveckan ska jag skriva minst två grejor. Whoo!


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards