- Z n ö v i t

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Znövit - 12 juli 2009 22:16


Alltså, Dude wtf!

Jag brukar liksom gå runt och skryta om hur skönt det är att det knappt finns några mygg i Uppsala, bah "Uppsala = Myggfria staden, jag fick inte ett enda myggbett på hela förra sommarn!"

Men NU har det fan tagit hus i helvete och de jäklarna är tamejfan överallt! Vad är grejen? WHAT IS HAPPENING? Hörde att det tillochmed talats om på lokala nyheter, dethär med myggen.

Man vågar ju förfan knappt andas när man är utomhus för man är rädd att få minst fem stycken ner i halsen.


Nu är man ju jävla pepp på att sitta ute i park och festa till sent på natten, Not.


Springer runt och predikar om hur SKÖNT det är med kylan här i Sverige, för alltså, När jaag var i Bulgarien, så var det sååå vaarmt, asså så varmt att man dog, det var inte ens kallare i skuggan!

Men vet att om en vecka kommerj ag whina över kylan och byta till När jaag var i Bulgarien, så var det såå himla varmt och skönt heela tiden, det var inte ens kallt på natten!


När jaag var i Bulgarien liksom.


Tandläkartid imorn *ryser*

Kan hända att jag dör och då lär detta vara mitt sista inlägg i bloggen.

Känns som att jag borde skriva något fint i så fall.

Fast det gör jag ju ändå aldrig och man ska ju dö med stil och inte som en jävla rövslickare. Jag kör på att avsluta som jag alltid gör:


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards