- Z n ö v i t

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Znövit - 10 december 2009 14:46


Jämfört med tidigare år så har jag knappt någon julångest alls.

Jag hatar julen. Det är den värsta dagen på året, innebär bara ångest och skuldkänslor och minnen och låtsasleenden. (min svenskalärare skulle hytta med fingret åt mej om hon såg alla "och" i den meningen. Men jag har en liten crush i det ordet och missbrukar det gärna). Men i år känns det lite lättare. Som att jag kanske inte behöver ha så mycket skuldkänslor ändå. Som att jag faktiskt kan göra något för min skull istället för att hela tiden bry mej om vad andra vill. Och det ser tillochmed ut som att min kära storebror och jag firar jul tillsammans i år, för försat gången på många år.

Tre veckors jullov också, awesome!


Nästa termin blir det en nedrans massa teater, skall medverka i två projektarbeten plus nya svåra block på teaterlektionerna, pepp !  Kommer bli en nedrans massa replikläsande kan jag tänka mej.

Skolan känns faktiskt inte fullt lika jobbig som den brukar just nu.


In fact, så känns det mesta inte fullt lika jobbigt som det brukar göra just nu.


Peace .

Ovido - Quiz & Flashcards