- Z n ö v i t

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Znövit - 17 december 2009 18:14


För "alternativ" för de "vanliga" och för "vanlig" för de "alternativa".

Så kommer jag nog alltid bli sedd. Jag fattar såklart att det är mitt fel att jag fått stämpeln, hade jag haft långt hår och inga piercingar så hade jag varit vem som hellst.

Men nu är jag ju inte sådan, mina piercingar och bodymods är det jag brinner för, och jag älskar att leka med håret. Och jag visste vad jag gav mej in på när jag började.


Men jag är trött på uppärksamheten, att få vara vem som hellst känns välidgt lockande.



 


Gröna dreadsen ! Ingen dread var den andra lik, jag gillart ! (till salu nu btw, hojta om du är intresserad)


Peace !

Av Znövit - 17 december 2009 00:21


Fått lägenhet nu, flyttar om två veckor. Kollade på den idag, så jävla awesome. Mindre än den jag har nu, men med bättre kök och större badrum. Och CENTRALARE! (ca 200 meter från Vaksalatorg). Nu har jag ca 15 min gångavstånd till stan, den nya är mindre än ca 5 minuters gångavstånd.

Ååh jag vill flytta nuuu!


 

Medeltidsveckan 08 håret !

Kände mej lätt snyggast på hela Gotland. (vilket jag såklart var också)


Peace !

Ovido - Quiz & Flashcards