- Z n ö v i t

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Znövit - 16 februari 2010 17:26


Sjuukt taggad inför sommaren och har redan börjat planera! Och såg att mitt FAVORITBANDIHELAVÄRLDEN Rise Against ska spela på West Coast Riot festivalen i Göteborg och jag bah "crycry har inte tid kan inte crycry". MEN, jag KAN! Så, om sommaren blir så som jag vill kommer den se ut ungefär såhär:


- Studenten 4 Juni!

- West Coast Riot festivalen 17 Juni med Jackieboy och se RISE AGAINST <3

- Pece and Love festivalen 28 Juni Med Matill och alla andra sköna mäniskor som hänger där!

- Nånstans utomlands (helst Barcelone men vad som hellst som är billigt och varmare än här) i mitten-slutet av Juli nånstans.

- Medeltidsveckan 1 Augusti.


Seen lite tid till att chilla i Uppsala innan komvux börjar!

PEPP!


Peace!

Av Znövit - 16 februari 2010 08:08


Renskriva ett arbete jag jobbade på igår sen är en sak av tusen done, alltid en början. På tal om början va, när man har TUSEN saker att göra så är det fan svårt att veta var man ska börja någonstans.


Nu dricker jag O'boy, lyssnar på grym musik och väntar på att solen ska komma fram.


I can ride my bike with no handlebars.   http://open.spotify.com/track/4IdIs1ugvlGHzQ8JCq1UBl



Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards