- Z n ö v i t

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Znövit - 23 februari 2010 17:40


Nu är det gjort, stavarna är ute och jag lever! Armen väger fortfarande minst två ton och har ingen känsel i fingertopparna och bandage runt armen, men lever, det gör jag. Jack mådde sämre än jag gjorde, han mådde så illa att han var rvungen att lämna rummet. Undrar allt hur han komemr klara att följa med och kolla på när jag gör implantaten?


Nu städar jag, som vanligt känns som att jag gör't hela tiden men det blir ändå aldrig riktigt städat. Sugen på öl ikväll, på?


Peace!

Av Znövit - 23 februari 2010 13:22


Nu, snart, ska jag in till stan för att ta ut p-stav. Värsta av allt är ju att jag inte bara har en, jag har TVÅ, det vill säga DUBBEL smärta. Jack följer iallafall med, känns bättre än att vara själv.


Fått Fronda nojja nu hah, han är så häftig den där! Blir nostalgisk och tänker på mej och vännen med sonen som slapp heta Fronda.

För massa år sedan bodde vi i en liten by i Dalarna, jag var den alternativaste av alternativa och hon var den rosaste bland fjortisar, tillsammans lyssnade vi på Fronda, vågade röka inför lärarna och karvade i armarna med passare vi stulit från bildsalen. Time of our lifes är vad det var. Och snart ska jag åka upp och träffa hennes lilla son, måste se till att vara involverad i hans liv från början för när han blir stor ska jag lära honom allt jag kan!


Mer kaffe, sen är det dags att åka in till stan och ta ut dom. Skiitnervööös!


Peace!

Av Znövit - 23 februari 2010 03:31


Ska. Snart. Gå. Och. Lägga. Mej.

Först måste jag bara dela med mej av en gammal låt med Fronda som jag plötsligt fick för mej att lyssna på (JA, jag har lyssnat på Fronda, och you know what, Jag älskade honom! Min kompis var dock värre, hon sa att hon ville döpa sitt barn till Fronda.. Nu har hon dock precis fått en son och som tur är slapp han heta Fronda! Ska förövrigt åka och hälsa på henne och hennes lilla pojka om tvåochenhalv vecka! Och pappan till lilla pojken också, såklart)


Iglopopp heter den iallafall! Rolig text som lite passar in till det fina vädret vi har nu.

Fronda – Iglopopp


Peace!

Av Znövit - 23 februari 2010 02:48


En såndär dryg natt när jag bara inte kan sova och inte klarar av att ligga kvar i sängen. Inte haft en sådan på väldigt länge, kanske inte var så värst bra att sova länge idag trotts allt.


Som vanligt när man inte kan sova så blir man sådär fundersam och filosofisk, antingen på det negativa sättet när man ligger och känner pity för sej själv eller när man blir sådär asbright och kommer på massa asbra ideér (kom förövrigt på en outfit som kommer passa asbra till nya skorna av kläder jag redan har! Så behöver inte köpa nya på några dagar iallafall ähähä).


Funderar på bipolärskiten igen, svårt att komma undan när det känns som att jag redan har stämpeln på mej. Fick hem lite socpapper idag där det nämndes ännu en gång, att det finns funderingar kring det och skit. Och nu har jag mått sådär skitbra ett tag, och antar att det skulle föreställa en "manisk period" om jag nu är "sjuk". Men jag har fortfarande svårt att hålla med, alla har bra och dåliga perioder, känns som att de bara vill tro att jag är sjuk på något vis, det har de ju alltid velat. Bara att det inte finns någon som kan komma med nya knäppa sjukdommar jag might kan ha nu och därför har det stannat på bipolärskiten.

Tycker även att jag är för självanalytisk för att vara "sjuk"?  Whatever, klarar mej fint gör jag iallafall.


Dags att göra ett nytt försök till att sova igen nu tror jag. Natti sötnosar!


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards