- Z n ö v i t

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Znövit - 14 maj 2010 19:10


3DBRILLEFEST HOS ZNÖVIT!!!!


 


Peace!

Av Znövit - 14 maj 2010 14:12


Sprang över till Ankel nästan så fort jag vaknade idag för att slippa vara hemma när massa gubbar håller på fixa mitt fönster, och Ankel har börjat få en försmak för newmetal, så vi drack kaffe och jag spelade några av mina favoritband från tidiga tonår (kan ju säga så nu när jag inte är tonåring längre höhö). Och det är grymt varmt ute och det sommarregnar och det luktar gott och är fint. Snart ner på stan och träffa goda vänner!


Peace!

Av Znövit - 14 maj 2010 02:38


Som jag sagt/skrivit förut så finns det inte så himla mycket att skriva om när man mår bra, mer än att livet är bra, liksom. Det är mer när man mår dåligt som man mindfuckar och känner massa. Men fortsätter på bratemat, är bara så jävla glad och uppskattar allt just nu och är så taggad att jag knappt vet vart jag ska ta vägen inför sommaren! Sen tar jag ju studenten om tre veckor, så jävla skönt att slippa skiten!


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards