- Z n ö v i t

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Znövit - 23 mars 2010 15:24


Just nu exprimenterar jag med mitt hår. Har alltid velat ha lockigt hår, tycker det är så sjukt fint. Och mitt hår börjar bli nån decimeter eller två nu, så jag tänkte att det är ju värt ett försök. Så nu sitter jag med hårspolar i hela huvudet och ser ut som ett fittmongo och hoppas att det inte bli dunderfail.


Idag har jag varit hos tandläkaren och nu har jag mer ont i munnen än innan jag gick dit. Jäveln har flyttat upp hela tandköttet för att plasta in tandrötterna, tydligen. Min emalj är så fucked up efter år av ätstörningar att jag måste ha plastlager för att tänderna inte ska gå sönder.


Senare till skolan och se på gästspel teater grejen och se vem som ska få den stora äran att tillbringa natten på min obekväma bäddsoffa, spännande!


 

Bild från förra veckan.

Vad gör du när du gråter? Jag impulsfärgar håret lila fast jag inte vill. Självderstruktiv?


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards