- Z n ö v i t

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Znövit - 18 mars 2010 16:51


Modspecial!


Implantat. Som ni ser så läker den ena bättre än den adnra. Men han kommer ikapp snart, den andra!


  Tatuering.  Stjärnorna är på bröstet (nej jag har inte en svart prick på min nipple på riktigt, paint, sucker) och texten på underarmen. Taraxacum Vulagre betyder maskros på Latin. Jag gillar maskrosor.


  Scarifications. Stjärnorna på magen, de syns inte så bra på bilden. Peacemärket på vaden. Försövrigt väldigt svårt att få en bra bild tagen på baksidan av vaden kan jag säga.


Sen har jag ju en nedrans massa piercingar i ansiktet och töjda öron.


Peace!

Av Znövit - 18 mars 2010 09:10


Idag ska jag träffa Peter, då ska jag svälja stoltheten och erkänna det faktum att jag behöver hjälp. Jag klarar inte skolan. Nu bara blundar jag för allt jag får kastat på mej som jag borde göra och går åt andra hållet. Och jag behöver dom här betygen.

Hon ARL läraren hade kanske rätt. En gång sovbarn allti socbarn.


Senare idag tänkte jag lägga upp bilder på "alla" mina mods. (jag har inte så många som det kanske låter som).

'

Imorgon kommer Cissi.


Bralåt. Lazee feat. Neverstore – Hold On


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards