- Z n ö v i t

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Znövit - 5 mars 2010 10:24


Börjat fundera på om jag ska börja hos psykolog igen. Vet att det skulle göra många människor glada och tycka att det är ansvarsfullt av mej och sånna saker. Men har inte bestämt mej. Jag vet ju att det är något seriöst fel på mej och att det antagligen är för att jag inte kan bearbeta en massa gammal skit hit och dit. Men det känns så drygt att börja hos ny psykolog och börja om från början, när jag tyckte så himla himla mycket om min förra som fick mej att känna mej bra och som jag kom så långt med och som jag gjorde så stora framsteg med och det första jag skulle behöver bearbeta med ny psykolog är att min förra, bästaste psykolog dog och nu börjar jag gråta lite också. Peppet har inte varit på  topp de senaste dagarna.

Men det kommer nog tillbaka.


Peace.

Ovido - Quiz & Flashcards