- Z n ö v i t

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Znövit - 12 mars 2010 11:26


Packat och klart, tåget går om en timme. Borlänge here I come!

Igår tog jag ut en piercing och färgade lite lila i luggen. Jag är så galet random ibland!


Igår roade en kompis sej med att hitta på massa dåliga skämt om mina stjärnor.


- Din far måste ha varit en tjuv, han stal stjärnor från himlen och gav åt din mor att äta när hon var gravid.

- Din far måste ha varit en skurk, han fick tag på några stjärnor som han tänkte smuggla över gränsen med dig.

- Jag får inte titta på dig för mamma, hon har sagt att jag inte får titta på solen.
- Du är ett levande bevis på att man kan överleva ett stjärnfall.

- Ta av dig kläderna, jag vill inte vara i skuggan.


Kanske man får besök av en He-man på måndag?


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards