- Z n ö v i t

Alla inlägg under mars 2010

Av Znövit - 6 mars 2010 16:33


På något bättre humör idag iallafall.

Igårkväll åkte jag med Jack till Annika som bor lång åt helvete ute i skogen och kollade på filmer och åt god mat och rökte inomhus och gosade med hennes två nya missebebisar. Idag tog jag långpromenad med Peter i solen och åt god brunch. Ikväll ska jag se Alice i underlandet i 3D. Och imorn har jag teaterrep.

Så blev en bra helg iallafall vettja.


Fortfarande rätt låg, men ganska glad iallafall.

Och implantaten mår bra.


Peace!

Av Znövit - 5 mars 2010 10:24


Börjat fundera på om jag ska börja hos psykolog igen. Vet att det skulle göra många människor glada och tycka att det är ansvarsfullt av mej och sånna saker. Men har inte bestämt mej. Jag vet ju att det är något seriöst fel på mej och att det antagligen är för att jag inte kan bearbeta en massa gammal skit hit och dit. Men det känns så drygt att börja hos ny psykolog och börja om från början, när jag tyckte så himla himla mycket om min förra som fick mej att känna mej bra och som jag kom så långt med och som jag gjorde så stora framsteg med och det första jag skulle behöver bearbeta med ny psykolog är att min förra, bästaste psykolog dog och nu börjar jag gråta lite också. Peppet har inte varit på  topp de senaste dagarna.

Men det kommer nog tillbaka.


Peace.

Av Znövit - 3 mars 2010 18:17


Don där gubbarna som kom in igår och fixade lite i lägenheten va, kom på sådär i efterhand att jag kanske gjorde bort mej lite.

De såg mej när jag gick in i lägenheten, de var vid lägenheten bredvid så jag trodde de var klara med min redan. Så jag går in och sliter av mej tröjan i vanlig ordning (tycker om att ta av mej kläder när jag kommer hem från skola ja) så hade bara bikiniöverdel på överkroppen (då jag inte kan ha BH för det skaver mot skuldrorna). Sen plingar det, jag trodde det var Peter för han hade sagt att han skulle komma över så jag öppnar bara. I bikiniöverdel. Och där står gubbarna. Tänker inte så mycket på det, går bara in och tar på mej tröja så där. Försöker vara lite trevlig och ler och frågar vad de gör och sånt, sen går de.

DÅ kommer jag på att de kanske trodde att jag sprang och tog på mej bikinin och var trevlig för att jag tokragagde på dom eller något i den stilen. Damn.

Aja, jag är snygg så kan väl unna dom det.


Peace!


Av Znövit - 3 mars 2010 14:54


Skojja, vännen var inte alls med i programmet igår. Men det var ett roligt program!

Teaterrep idag, känns som vi börjar komma någonstans med den produktionen. Gillar't, är en kul idé.

Snart ner på stan och träffa Jack och fika (I know, fikar mycket).


Peace!

Av Znövit - 2 mars 2010 19:53


Tänkte lägga mej för längesen egentligen, som sagt inte sovit något i natt, men fick veta att en kompis kommer vara med i ett TV program om några minuter (femman, Dating in the dark, tänker inte avslöja vem det är dock) så ska kura ihop mej i sängen och kolla på det och sen ska jag sova skiten ur kudden.


Peace!

Av Znövit - 2 mars 2010 14:24


Och in kommer två män som ska kolla grejer i min lägenhet. Läskigt. Här sitter jag och äter liksom. Hoppas dom gör det fort..


Alla i klassen fick varsin ros av svenskaläraren idag för det var sista lektionen, det var sött tyckte jag. Alla är asglada över att svenskan är över men jag är nästan lite ledsen, svenska är utan tvekan mitt favoritämne (bortsett från teater) och jag tycker om läraren (fast alla andra hatar henne). Känns som att hon lärt mej sjukt mycket i mitt skrivande, även om hon är aning brysk ibland. Gäller att käfta tillbaks bara.


Äta klart och ner på stan och möta Matilda och Jack. Vankas fika tror jag.


Peace!

Av Znövit - 2 mars 2010 06:22


Efter att ha (försökt, då det är svårt att ligga på rygg) legat och vridid och vänt på mej hela natten, kollat klockan och räknat timmar, försökt tvinga mej själv att somna, vänt igen och fått panik tills jag märkte att det bara var en timme kvar tills jag skulle upp, satte jag på TVn istället. Tonerna jag hör är introt på en mycket välbekant låt och plötsligt satt jag käpprakt upp och skrattade och tjöt.

Sen gjorde jag en kopp te.




Peace!

Av Znövit - 1 mars 2010 20:32


Ingen extremsmärta har slagit mej ännu, från implantaten. Man förväntar sej ju att världens jävla skit pain skall komma men nejdå, gör knappt ont alls faktiskt. Det stramar när jag rör på armarna men annars äre lugnt. Nu börjar det dock känans som att det är fyllt med vätska som liksom är kallt och rör på sej när jag rör på mej. Obehagligt.


Når inte att tvätta själv heller, eller, når gör jag men gör ont som fan för då jäklar stramar det. Tur att man känner folk i huset man bor i, bara att plinga på och be om hjälp!


Fikat med Jack och Annika idag. Annika är så bra, vi ska åka på West Coast Riot festivalen, och jag åker ju för att jag vill se Rise Against, och det visade sej idag att Annika inte ens hört dom. Då frågade jag såklart varför hon åker dit, och hon svarade "Jamen du ville ju att jag skulle med, så jag åker med!" haha! That's the spirit!


Första avsnittet av nya säsongen med Erik och Mackan idag <3 de är så jävla roliga! Och den här säsongen har en timmes avsnitt istället för en halvtimmes! Jag gillar't!


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards