- Z n ö v i t

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Znövit - 20 juni 2009 16:13


God morgon gott folk och hoppas ni fick en trevlig midsommar!

Min slutade faktisk väldigt bra. Eller, trevligt, kanske.


Först skulle vi ju grilla hos Matilda vilket efter VÄLDIGT mycket om och men gick rätt bra, men när vi väl fick skiten att funka så hade jag gett upp för länge sen och stekt mina jävla korvar istället.

Sen tårta och börja dricka och snacka skit ett tag,  jag var egentligen fett opepp på att göra något alls vid det laget med sen dök Cherif upp, och man kan lixom inte vara opepp around Cherif. Såå, Cherif fick mej och Matilda till sunkigaste skithaket i Gottsunda Centrum. Och DAMN vad kul vi hade där haah! Fett roliga människor som bjöd på hur mycket öl som hellst, skabbigaste dansgolvet där vi alla stod och dansade våra absolut coolaste moves tillsammans med 40 taggare, whoo!


Sen när jag skulle ta nattbussen hem så blev jag övertlad att stanna på efterfest, med löftet att de skulle hålla sej vakna med mej tills morgonbussarna började gå. Jag kan inte random sova hos folk på grund av mina linser, har aldrig grejerna till dom med mej lixom.

Ah, det slutade såklart med att nästan alla somnade huller om buller ändå och jag och ett fåtal personer satt vakna och rökte.


På bussen hem så ville jag inget annat än att få komma hem och borsta tänderna och sova. Men hur trött/sliten/små bakis/små full/ äcklig i munnen jag än var så kunde jag inte låta bli att små-le belåtet och tänka att Nu, nu är det fan sommar, och det här är fan bara början.


Peace out homedawgs!


(ungefär såhär coolt dansade jag tillsammans med 40taggarna)

Ovido - Quiz & Flashcards