- Z n ö v i t

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Znövit - 17 juni 2009 00:45


Ahmaghad jag har precis piercat min lillebror i näsan! (näsvingen)

Nu känns det lite som att jag står på en hög bergstopp med vinden flygandes i (lös)håret, solens strålar pekandes på just mej, med armarna utsträckta upp i luften och i bakgrunden spelas "Dreams are coming truuuuueeee"

I like it.


Kuken, shoppoholic Znövit liksom. Köpte ny jacka igår, var bara tvungen.

Borde sluta småshoppa och spara pengar ett bra tag så att jag har råd med skorna och en vit keps. Sen vill jag kunna komma hem med påsar fulla av nya kläder, for me it's almost better then having sex.


Imorgon skall vi sola solarium och hitta på något med Pojkvän.

Tycker om att ha min Lillebror här, han är nästan lika fucked up som jag och jag har ont i både mage och kinder efter att ha asflabbat så mycket, ah!


Sovatajm, Peace homedawgs!


(men vad vet jag vad hon heter, hon blonda lebben som har talkshowen, åh)

Ovido - Quiz & Flashcards