- Z n ö v i t

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Znövit - 13 juni 2009 14:50

*känner för att dö lite*

Sa jag något om pengaångest? Vill ha så mycket att jag nästan börjar gråta.

Hrm

Av Znövit - 13 juni 2009 14:04


Borde ha som policy att jag ska skriva åtminstonde nånting varje dag så att det inte tar flera dar innan jag skriver något igen. Blir något av en ond cirkel, har man missat en dag så blir det jobbigare att skriva nästa dag.

För då känns det som att man måste ha något bra att skriva.


Jaja.

Idag är jag dålig människa och röker inomhus. Har inte gjort det påå.. Lång tid. Alltså flera månader lång tid. Jag unnar mej själv lite såhär på bakfyllan.

Gårdagen var fett lyckad, när vi först kom till Etage så kände jag lite småångest över att det var fjärde jävla gången på fyra veckor som jag var där. Men sen visade det sej att den underbara trubadurduon Suroful skulle spela på övervångingen! (Hmm, kom på nu att jag lär kunna skriva om dom i min kulturblogg sen)

Både jag och Pojkvän blev upptvingade på scen och jag fick deras nedrans mikrofon upptryckt i ansiktet både två och tre gånger fast jag hatar att sjunga. Sen blev det stipp-tävling och stå på stolen och hoppa i takt till musiken de sista låtarna! Hade aaskul!

Gick och la oss efter klockan fem på natten. Gratisfylla också, den skyller jag på Hultan och Onkel K.

High five för gratisfylla.


På tal om gratis så har jag extrem pengaångest inför sommarn, jag har inte råd med allt jag behöver ha råd med. Kuk.


Imorgon kommer älskade Lillebror och han stannar några dagar. Longboarden ska han ta med sej, Iihihihi, det är så jävla kul att åka longboard!


Försöka vakna till lite nu kanske, om ett  tag skall jag åka till Gottsunda och kika på när Pojkvän och hans parkourgäng skall ha en liten upvisning.


Peacce!

Ovido - Quiz & Flashcards