- Z n ö v i t

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Znövit - 5 juni 2009 13:08


FÖÖÖR NI HAR TAGIT STUDEEENTEEEN FÖR NI HAR TAGIT STUDEENTEEN FÖR NI HAR TAGIT STUDEEEEENTEEE-EEEN!

Shala-lala-lalaaaa.

 Grattis till alla som tar studenten idag, vänner som främlingar! Ni förtjänare.

Om ett år är det min tur ;)


Skall på Carros studentmottagning idag och sen får man se vart äventyret tar oss. Från början var min plan att hänga i stadsparken tillsammans med alla packade studenter all night long precis som jag gjorde förra året, men tyvärr bjuder inte vädret på sådana roligheter, så får se vad det blir.


Själv har jag en vecka kvar till sommarlovet, men det blir mest teaterlek sista veckan och kan bli riktigt kul. Sen om några veckor bär det av till Peace and Love! Vilka ska dit?


På söndag (tror jag) så skall jag göra hårförlängning oxå mm-mh! Tack Jossan för att du hjälper mej!


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards