- Z n ö v i t

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Znövit - 13 maj 2009 22:21

"Hon är ju ändå PimpRonja lixom och hon har varit sjysst hela tiden fram tills nu, tänker inte vara långsint lixom"   -   "RONJA: 0705******"   -   "Idag spöade Ronja äckel---- *stort hjärta*!"   -   "Blonderade Ronjas hår idag, nu ser hon precis ut som den hobbysvenne hon egentligen är *hjärta*"   -   "PimpRonja krigar med ----- nu oxå"   -   "Tycker synd om Pimpen, hon har knas med sin morsa igen"   -   "OMG dissar Ronja mej? Jag ska knulla sönder henne!"

"Idag flyttar min krigare, kommer bli fett ensamt utan henne asså. Hon är ändå den jag kommit närmast här och vi har delat många sjuka stunder haha! VIll hennes bästa såklart.

Lycka till min favorit turkjävel!"


...är bara några utav raderna som skrivits till dej i min dagbok från Då.

Du var en part of mitt liv lixom, en av de bättre partarna.

Turkjäveln, veganfittan, Pimpen, krigaren, hobbysvennen.

Krigare bruden, du var en riktig jävla krigare!

Och det är så jag kommer minnas dej, som en krigare.

Med hemskt blonderat hår.


Vila i frid kompis, finns det en annan sida så ses vi kanske där.

- R O N J A - 1 2 8 -

Peace <3

Av Znövit - 13 maj 2009 10:47


Jag är trött - trotts att jag trotts allt lyckades få nästan fyra timmars sömn

Jag är hungrig - trotts att jag faktiskt åt satsigaste frullen

Jag har mensvärk - trotts att jag har skit p-stav och inte ens ska ha mens


Jävla trotts-dag det här.

Till råga på allt så bloggar jag från skolans jävla skitdator.

Jag som hatar att sitta i skolans bibliotek och använda skolans skitdatorer. Men måste fördriva tiden på något vis, nästa lektion börjar inte förns om tre timmar.

Fast jag ska vara duktig och träna, men mitt pass börjar inte förns om en timme.


Så här sitter jag, vid skolans jävla skitdator - trotts att jag hatar't.


Jag har en liten surprise surprise!

Jag skall skaffa ÄNNU en blogg! "Wtf, du har ju redan två stycken lixom!"

Yeah, men denna nya kommer vara mitt projektarbete till skolan! En typ 'kultur-blogg' skall det bli. Kanske inte så värst intressant för er att läsa,och det kommer ta ett tag innan den är aktuell.

Jag funderar dock på vad bloggen skall heta?

znovitskulturblogg.blogg.se låter så jäkla tråkigt.


Så om det är någon som känner att dom har ett roligt klatschigt namn att komma med så please tell! Vad som hellst, behöver bara vara ett ord som låter roligt eller så, behöver inte ha något med kultur att göra.

(Och om Anna känner för att leka med designen så får hon gärna göra det)


Näeh, tänk om man skulle ta och röra på sej snart. Funderar på att kika in hos Micke som har praktik på nån thairesturang nära gymmet. Kolla läget där lixom.


Namedroppa folks, i need er help lixom!


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards