- Z n ö v i t

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Znövit - 24 maj 2009 17:20

Tänk om man kunde vara såndär

Som bah, äh fan, idag är jag lessen. *ringa upp kompis och beklaga sej* *kompis kommer över med pizza och servetter att gråta ut lite i* 

Eller bättre; *ringa upp den man är lessen på och beklaga sej* *den kommer över med en pizza och servetter att gråta ut lite i och reder ut*

Sen är det överstökat.


Men nej, nope, uh-uh, skulle inte tro det.

Här sitter man och känner sej lessen istället för att säga något, så som det alltid är. Kanske är extra svårt att beklaga sej när man inte riktigt kan säga specifikt vad men är lessen över. Utan mer lessen över situationen/livet/beslut/framtid. Allt på en gång?

Eller kanske extra jobbigt när man lixom vet att det inte spelar någon roll vad jag känner. Att ingen förändring kommer ske bara för att jag bryr mej.


Hrm.


Peace.

Av Znövit - 24 maj 2009 03:11


FOTSVETT! Mmm-MH!

Haft fötterna instängda i varma skor hela dagen, skulle kanske gjort smartast i att sova i dem oxå, för att slippa stanken.

Och man bah "Mhe, varför haru varma skor på'rej då!" Och jag typ "FÖR ATT DET ÄR MINA FAVVOSKOR ÅKEJ!"

Och jag kommer kuta runt i dem hela sommarn så fotsvetts-stanken lär bli en del av vardagen. Var hälsad!

Har varit en lång helg med massa masserande, och massa pengar. Kanske inte fullt så mycket pengar som jag hade önskat men, pengar. (jo jag gillar ju att klaga).

Fett skönt att vara hemma och veta att det är ett år kvar tills nästa gång. Alltså, jag hade gillar Birdie way mycket mer om det inte var för att man måste sova på ett golv.

Nu har jag dock sluppit golvet, men då i sista sekund lixom, och ångesten över att veta att jag kanske måste sova på golvet är inte att leka med.


Men fan första natten var AAAWSOOOME!

När det var dags att sova och golvet ropade och jag stod och högljutt beklagade mej så kom en Hemlig vän och förde mej och Carro till en hemlig källare, där vännen hade ett hemligt rum, med en stor, underbar, hemlig luftmadrass, med kuddar, täcken, lakan och gud vet vad, toalett, dusch, TV, playstation fanns även i rummet. Hemlig vän hade TILLOCHMED en lite fjärkontroll som man kunde släcka lampan med, så man slapp gå ur sängen för att släcka, FUCK YEA!

Jag sov som en gud.


Vilket jag ska göra nu oxå, sängen kallar!


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards