- Z n ö v i t

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Znövit - 8 januari 2010 17:08


Huu-jedamig vad jag känner hur vuxenpoängen bara sköljer över mej just nu !

Har ju köpt mej en ny platt-TV nu va, (jorå, betala TV licens ska man börja göra också) och idag införskaffade jag massa sladdar som ska göra så att jag kan kolla på film genom datorn och grejer, så sammtidigt som jag kämpade med att fatta hur de skulle sitta så lagade jag mej min första egna lasagne (note to self till nästa gång; tålamod och inte så mycket kryddor) och superstädade lägenheten inför en liten "inflyttningsfest" jag ska ha ikväll.


Tre vuxenstuffs at same time, gosh! Fick ihop sladdarna, fick till en asagod lasagne (tillsammans med asamycket sallad och knäckebröd) och en städad lägenhet.


Ser fram emot att få visa nya lägenheten för vännerna ikväll!


Peace !

Ovido - Quiz & Flashcards