- Z n ö v i t

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Znövit - 14 augusti 2010 15:22


ÅÅÅH min Ankel K ska flytta ifrån mej om några veckor, ända till jävla Karlskrona ;(;( Gillart inte, inteinteinte! Och idag ska jag med honom till några vänner till honom på typ hejdåochhadetbrakäk och jag vet att jag kommer få knipa för att inte bryta ihop och klamra mej fast vid hans ben och sjunga please don't leave me. En liten del av mej kommer dö när han flyttar. :(


Och imorgon ska jag ut och rida islandshäst i skogen med Peter igen, han är bra rolig han! Sen åker han iväg i massa veckor och ska vandra nån pilgrimsresa som är skitlång med sin fru på söndag.


Sen börjar skola på måndag, ish, har bara en kurs att plugga, ska försöka komma in på fler kurser, blev krock med jävla gymnasiet och komvux efter att jag gick ut. SKa läsa komvux.


Prodigy – Omen


Peace.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards