- Z n ö v i t

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Znövit - 16 augusti 2010 18:37


Vad som började med an vanlig fika igår slutade med en skitkulturell liten promenad runt slottet. Känner att jag bara av att ha kollat lite på det nu vet allt om Uppsalas historia. Typ.


 

Kanonpenis.


 

Streetart!


Peace!

Av Znövit - 16 augusti 2010 15:04


Idag började min enda kurs på komvux, läraren var en mygis gubbe som talade lite sådär propert så honom kommer jag nog gilla. Imorgon har jag socmöte, fårse vad som tycks om att jag bara kommit in på en kurs..


Sen köpte jag en ny sjal som matchar mina nya skor!

 

Shoopoholic som jag är.


Ikväll har jag girlnight med Andrea, inte hunnit hänga med henne sen jag kom hem från The awesome resa af 2010. Ska försöka städa litelitegrann iallafall innan hon kommer.


Låtarna som alltid komemr få mej att tänka på sommar 2010!

Yolanda Be Cool & DCUP – We No Speak Americano - Radio Edit

Edward Maya Featuring Vika Jigulina – Stereo Love - Radio Edit

Stromae – Alors On Danse - Radio Edit

Travie McCoy – Billionaire - Feat. Bruno Mars


Langa gärna era bästa sommar låtar!


Peace!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards