- Z n ö v i t

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Znövit - 5 juli 2010 22:58


Peace and love!

Sett sjukt många bra band, bäst var Jay Z, Mika och Andreas Grega. Inte festat så mycket, knappt något alls faktiskt men hat sjukt ul ändå. Mest umgåtts med vänenr och folk jag tycker om. Sov mest hos Mimmi som bor tio minuter från campingen för att det är supermycket skönare att sova i soffa och kunna duscha på morgonen.Passat på att gullat så mycket jag kan med hennes bebis Arvid <3<3<3

Kom hem igår. Det första jag gjorde var att klippa Tuggads hår (!!!!<3<3<3!!!!) och sen gå ut med honom och Kenneth och dricka lite öl.

Idag har jag köpt två nya tunikor, chillat på bryggan med homies och kvällsfikat med Peter.

Nu ska jag göra te och mackor och ta det riktigt riktigt lugnt för första gången på typ tre veckor.


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards