- Z n ö v i t

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Znövit - 19 juli 2010 04:40


Kunde inte somna så har istället lyssnat på Mudvayne och läst humorbloggar i flera timmar. Och nu börjar det bli ljust vilket inte kommer göra det lättare att somna.

Och det är typ 15 grader ute?? Och var typ, inte så jävla många grader i solen igår på dagen heller?? Jag bah VAD HÄNDE MED MINA 32GRADER EGENTIGEN?!?! Inte åkej med det här. Inte. Åkej.

Snart är det vinter.


Nya Shrek var gryym och nu har jag fler coola 3Dbrillor och jag fick Peters också och jag ska spara så jag har aasmånga och nån gång om skitlänge ska jag ha fest och då ska ALLA ha 3Dbrillor! (fast alltså sådär när man petar ur glasen så det bara blir skitgrymma bågar utan glas) COOLT!


Imorgon kommer Cissi, ingen aning om vilken tid men ganska säker på att hon kommer få ringa och väcka och förvarna mej innan ehe <3


Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards